ik leef nog :D ben gewoon druk - Reisverslag uit Salvador, Brazilië van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu ik leef nog :D ben gewoon druk - Reisverslag uit Salvador, Brazilië van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

ik leef nog :D ben gewoon druk

Door: Myrte Ruiters

Blijf op de hoogte en volg Myrte

11 Januari 2011 | Brazilië, Salvador

Daar ben ik weer

Het gaat heel goed ben gewoon aan het genieten van het leven aanboord en de tijd die ik vrij heb ga ik met collega's er op uit. Heel gezellig allemaal strand shoppen eten drankje doen. Voor de rest heb ik het sinds nieuw jaar niet echt druk meer. Maar ben gelukkig en gezond en daar gaat het om. Het blijft een top ervaring en meer kan ik gewoon niet zeggen. Er gebeurd zoveel en het is zo ingewikkeld om het op papier te zetten dat ik het maar gewoon laat.

Hoop dat alles in Nederland ook goed gaat. Wilde eigenlijk even een teken van leven geven maar weet gewoon niet wat ik moet vertellen. Het weer is super en ik vermaak me goed.

Mis soms wel de stomme dingen van thuis boodschappen doen auto rijden etc.

veel liefs

  • 12 Januari 2011 - 18:16

    Kitty:

    Zo, Zo Myrte ben jij maar blij met je leven .Ik kan me nog herinneren dat je vol hoop was met alles waar je nu dubbel inzit!! Hier dikke Winter en geen zon! Hoe is het met je spaans of was het toch liever portugees of italiaans????? Nu rest me nog om te wensen voor 2011 GENIET GENIET. Hartegroet Kitty

  • 12 Januari 2011 - 23:54

    Joke:

    Hallo Myrte,
    Hier ben ik ook weer een keertje. Waar je ook zit op de wereld, door jouw mail werd mij bevestigd dat het overal hetzelfde is, of je nou in zonnig Brazilië zit of in een ijzig, sneeuwerig of nu regenachtig, redelijk warm Gorinchem, aan alles raak je gewend en ervaart het als vanzelfsprekend. je weet inderdaad niet precies wat je moet mailen/vertellen want een ander kan het zich niet precies voorstellen wat je bezig houdt of waar je mee bezig bent. Het gaat er om in het leven, waar je ook bent en/of wat je ook doet, dat je naar je zin hebt en daar moet je zelf gewoon alles aan doen. Mijn motto is voor 2011: heb plezier en zorg goed voor jezelf!
    Tuurlijk, zou ik ook wel in de zon willen zitten in Brazilië, maar misschien wil jij ook wel weer eens in Amsterdam of Rotterdam willen shoppen of andere Hollandse dingen doen.
    Maar je hebt het gewoon lekker naar je zin met al je nieuwe vrienden en vriendinnen en alle ervaringen die je opdoet, daar zal je, ongetwijfeld, voor de rest van je leven plezier van hebben.
    Ik heb met je moeder gezellig de kerstdagen en oud en nieuw doorgebracht. Je moeder had op oudjaar kreeft bereid, ook een nieuwe ervaring. Binnenkort hebben we weer Open Dag op school, zijn we ook al weer mee bezig. zo doen we allemaal ons ding.
    Lieve Myrte, tot de volgende mail, veel succes en liefs en nogmaals: in 2011 - zorg goed vor jezelf!

    Joke

  • 15 Januari 2011 - 11:47

    Karin Lupgens:

    Hoi Myrte,
    Het is al even geleden, maar zo nu en dan lees ik je reisverslagen. Nu zit je in zonnig Brazilie, geniet er maar van, hier is het wind en regen. Verveelt heel snel! Leuk dat je het zo naar je zin hebt, het is een enorme ervaring. Hoe is het met her Portugees, spreek je dat al vloeiend? Heb je het al wat drukker en doe je alleen nagels of inmiddels ook nog wat anders ? Geniet ervan en een goed 2011.
    Groetjes, Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Salvador

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 49937

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: