weer in europa - Reisverslag uit Catania, Italië van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu weer in europa - Reisverslag uit Catania, Italië van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

weer in europa

Door: myrte

Blijf op de hoogte en volg Myrte

12 April 2011 | Italië, Catania

Daar ben ik weer! Heb een lange tijd niets laten horen maar het was dan ook erg moeilijk met internet. De crossing terug was super druk! Elke dag volgeboekt. Maar nu weer in europa veel nieuwe mensen in het team nieuwe manager die echt niet te doe is. Ze maakt iedereen helemaal gek. Het worden hele zware laatste 8 weken. Heb gelukkig we'll werk in europa wat in brazielle niet het geval was. Helaas hebben we nu elke week onwijs veel fransen aanboord en in de spa spreekt bijna niemand frans dat leverd soms grappige situaties op.

De cruise die we nu maken is best mooi. Savona, Napoli, Catania, sea day, Palma de Mallorca, Barcelona en Marseille. Ben wederom van kamer genoot gewisseld en ze is 2 dagen geleden vertrokken net als de vorige kamergenoot. Niemand heeft er nog echt zin in daarom vertrekken er veel mensen. Het geld is erg slecht denk dat iemand met een krantenwijk van 12 meer verdient dan mij :( maar ik blijf maar gewoon denken het is een ervaring en het staat geweldig op mijn CV.

Nog 7 weken en 4 dagen tot snel

Xx

  • 12 April 2011 - 15:24

    Joke:

    Hoi Myrte,

    Ja, nu wordt het aftellen he? Je bent alvast een beetje in de buurt! Ben benieuwd hoe het je weer zal bevallen, thuis bij je moeder. Voor jou een hele nieuwe ervaring. Je moeder is inmiddels helemaal 'thuis' in Gorinchem.

    Groeten en tot gauw,

    Joke

  • 13 April 2011 - 17:42

    Manuela:

    Hoi Myrte,

    Lang niets gehoord idd. Ben blij dat het goed met je gaat. Het zit er alweer bijna op? Heb je zin om weer naar huis te komen? Misschien kunnen we eens een drankie gaan doen saampies. Kunnen we lekker bijkletsen. Ben zo nieuwsgierig naar al je verhalen. Veel plezier nog. Groetjes, Manuela X

  • 21 April 2011 - 21:10

    Reinoud Joosten Tilb:

    Hoi, ik was aan het googlen op bialecki vissers en kwam de naam Myrte Ruiters uit Rotterdam tegen, de dochter van Margot. Toen heb ik je naam gegoogled en vond dit. Ben jij die Myrte? Als je dit vreemd vindt waarom ik dit zou willen weten: Bertha Bialecki Visschers was een nicht van mijn moeder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Catania

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 49981

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: