Terug thuis - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Terug thuis - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Terug thuis

Door: myrte

Blijf op de hoogte en volg Myrte

25 April 2011 | Nederland, Gorinchem

ik ben weer thuis. Heb zelf besloten om het schip eerder te verlaten. Het was lang genoeg geweest te veel stress met de nieuwe manager en nu heb ik meer kansen om een nieuwe baan te vinden en een appartement. Denk namelijk als ik in juni was terug gekomen had ik niet veel tijd gehad voor de vakantie om alles te regelen. Ben nu nog aan het bijkomen en bijslapen en druk opzoek naar een nieuwe job. Bij deze mijn laatste blog. Het was een super ervaring heb er geen spijt van zou het zo weer doen want heb een hoop geleerd en veel gezien.

• 25 April 2011 - 21:47

Joke:

Hoi Myrte,
    Heb je net in levede lijve gezien en gehoord. Je bent een paar dagen thuis bij je moeder en nu al weer vol plannen voor een nieuwe baan en een nieuw eigen onderkomen. Prima, houd de vaart erin, maar gun je ook wel even de tijd om lekker bij te komen en niets meer te hoeven, voor een poosje. Wel weer lekker he, even onder moeders vleugels en een ander die de verantwoordelijkheid heeft. Voor jou ook wel even anders, het nieuwe apartement van je moeder en in Gorinchem, waar je nog nooit gewoond hebt.
    Ik heb van je moeder al het e.e.a. gehoord.

Veel succes met je sollicitaties en tot gauw,

Joke