bijna NATAL - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu bijna NATAL - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

bijna NATAL

Door: Myrte Ruiters

Blijf op de hoogte en volg Myrte

23 December 2010 | Brazilië, Rio de Janeiro

Daar ben ik weer van uit het zonnig Braziel!!! Het is hier bloedje heet maar ik geniet ervan. Ben al een paar keer naar buiten geweest om de boel te verkennen.

onder andere in Rio een keer met een collega naar de huis geweest en afgelopen week met 5 andere naar het stand panama beach en lekker geshopt voor kerst cadeaus voor elkaar in the mall. Zaterdag tweede kerstdag ben ik 14.15 vrij en ga weer met wat collega naar het stand cocktails drinken. Heb er helemaal zin in. Werk blijft zwaar en de ene keer in het gezellig en de andere keer kut. Maar heb super toffe collega's en te veel vrienden om het niet naar mijn zin te hebben.

Als het een K#T dag is dan denk ik altijd maar weer ook aan deze dag komt een einde. Dat zei margot altijd en dan zeg ik het komt allemaal wel goed!.

Het spijt me echt voor jullie dat het zo koud is maar in je lunch pauze een broodje eten in je bikini word ook saai hoor ; )

Heb eigenlijk niet veel nieuws ik geniet van alles wat ik mee maak. Probeer zoveel mogelijk dingen te doen en te zien maar qua bezienswaardig heden valt Brazil wel erg tegen. Shoppen kun je hier heel goed in de mall en op het strand maar dat is het ook wel. De stranden zijn geweldig de eettentje aan het strand ook. We zijn ook soms snachts in een poort en dan kunnen we buiten uitgaan. Heb ik nu een keer gedaan erg leuk had even het gevoel dat ik op vakantie was. Maar dan doe je je nametage weer op en stap je weer aanboord.

ik wens iedereen een hele fijne kerst en altijd een gelukkig en gezond 2011 toegewenst!!!

we zien elkaar in 2011

  • 23 December 2010 - 07:46

    Manuela:

    Hoi Myrte,

    Hele fijne feestdagen en een gelukkig en vooral gezond 2011!!!

    Dat je maar goede zaken mag doen!!!!

    Liefs, Manuela

  • 27 December 2010 - 20:04

    Aniek:

    Hallo Myrte,

    Eind februari vlieg ik naar Rio vanuit Brussel. Ik ga dan drie maanden rond trekken in Zuid-Amerika. Heb jij plannen om carnaval in Rio te vieren? Het lijkt me leuk om daar met wat Nederlanders carnaval te vieren en leuke dingen te doen. Mijn emailadres is aniekgerrits@hotmail.com. Ik hoop iets van je te horen.

    Groetjes Aniek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Rio de Janeiro

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 49976

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: