Vlucht details....... - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Vlucht details....... - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Vlucht details.......

Door: Myrte

Blijf op de hoogte en volg Myrte

06 Juli 2012 | Nederland, Gorinchem

Jaja het is weer zo ver ik vertrek weer voor een nieuw avontuur. Woensdag ochtend (11/7) zal ik naar Juneau Alaska vliegen om op de 12de de MS Statendam te betreden. Het is nog steeds onduidelijk of ik hier mijn hele contract zal blijven of dat ik word overgeplaatst naar de Veendam laten. We shell see.

  • 09 Juli 2012 - 16:42

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 49961

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: