Wat een cruise...... - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Wat een cruise...... - Reisverslag uit Haines City, Verenigde Staten van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Wat een cruise......

Blijf op de hoogte en volg Myrte

20 September 2012 | Verenigde Staten, Haines City

Afgelopen cruise zijn er een hele hoop dingen gebeurd! Als eerste hebben we scenery cruising overgeslagen en zijn we meteen van uit Skagway naar Seward gevaren waar we natuurlijk een dag te vroeg aan zijn gekomen. Dit allemaal van wege het slecht weer. S’avonds (zaterdag avond) 9/16/12 zit ik te genieten van mijn ijskoude lido maaltijd valt alle electriciteit uit. Na 4 uur gingen alle lichten weer.
Ook zijn de deze cruise niet geopend op de eerste dag de tweede dag maandag ochtend vroeg zijn we vertrokken uit Seward. Gelukkig zijn we wel weer o schema dus vandaag zijn we in Haines. Het is hier echt fantastisch weer lekker zonnig!
Het gaat voor de rest uitstekend ben bijna klaar met mijn training als alles volgens plan zal verlopen zal ik mijn training 09/12/12 afronden.
Ben vandaag ook gestard met mijn telefoontjes heb er een vanochtend gepleegd. De rest staat geplan voor vrijdag dan heb ik iedereen gebeld als alles goed gaat.
Heb ook een email naar het hoofdkantoor gestuurd of ik iets meer duidelijkheid kan krijgen over hoe en wanneer ik gepland sta om de Statendam te verlaten. Ook wil ik weten of ik eerst na huis ga of dat mijn contract word verlengd. Als ik meer weet zal ik dat natuurlijk laten weten.