Lekker kleurtje, - Reisverslag uit Santa María Huatulco, Mexico van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Lekker kleurtje, - Reisverslag uit Santa María Huatulco, Mexico van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Lekker kleurtje,

Blijf op de hoogte en volg Myrte

22 Oktober 2012 | Mexico, Santa María Huatulco

Het is hier geweldig. Heb het ontzettend naar mij zin ik weet dat het een hele tijd geleden is dat ik wat geschreven heb maar heb het dan ook erg druk gehad. We hebben ontzettend veel sea days in deze cruises. Dan hadden we natuurlijk visite van hoofdkantoor. Maar nu gaat alles zijn gangetje. Heb min of meer klaar met mijn training nu alleen nog wachten op de eind email die zegt gefeleciteerd je bent officeel assistend. Maar ja heb mijn contract al in mijn pocket. Heb ook mijn vlucht naar huis al ontvangen. Zoals ik geloof ik al eerder heb verteld zal ik 23 november naar huis vliegen. Ik zal echter iets eerder naar de MS Rotterdam gaan op 6 December. Ik ga aanboord in Rotterdam net voordat de schip in dry dock gaat. Dry dock betekend dat het schip voor opgeknapt. Voor de shops betekend dit klaar maken voor 2013 want de Rotterdam krijg een hele hoop nieuwe producten die niet verkrijgbaar zijn op de andere schepen. Ze gaan de winkel helemaal afstemmen op het Europese pupliek. Er zullen in de 2 weken dat het schip in dry dock is een hele hoop mensen van het hoofdkantoor in vliegen om training te geven voor de nieuwe producten. Het schip zal voor de 2 weken dry dock in Hamburg blijven. Daarna een cruise europa cruise daarna grand voyage india asia indonesia en nog veel meer. Dit kan je als je geintresseerd bent opzoeken op de holland america line website.

Wat heb ik in mijn vrije tijd gedaan? Heb een geweldige dag gehad in Aruba lekker naar het strand geweest rond gekeken in Aruba. Vandaag in Hataculto ook weer rondgelopen in het stadje en lekker van de zon en het strand genoten. Woensdag ga ik een tour doen zwemmeb met dolfijnen crew tour voor maar 39 dollar. Heb er helemaal zin in we gaan met een onwijs leuke groep van het schip. Elke keer als we ergens zijn gaan we er wel met een groep op uit. Ben ook weer lekker bijgekleurd vind het jammer dat ik hier al bijna weg ga. Maar de MS Rotterdam is een geweldige kans en nieuwe uitdaging voor me.

Gister was mijn kamer genoot der verjaardag ik heb de hele cabin versierd taart geregeld het was echt een super gezellig feestje. Komende vrijdag gaan we gezellig samen shoppen in San Diego. Heb er al helemaal zin in want Halloween komt eraan en dat is een van de beste feestje die we hebben hier aanboord. De hebben de afgelopen 2 weken 2 keer een crew party gehad maar Halloween kan alleen maar beter worden. Iedereen aanboord is druk in de week om outfits samen te stellen.

Hoop dat ik iedereen weer een beetje heb bijgeklets. :)

  • 31 Oktober 2012 - 11:21

    Maja:

    Wat leeeeeeuk lief.
    Ga ik je eventje zien dan weer? kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 49961

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: