Ben ik weer... - Reisverslag uit Santa María Huatulco, Mexico van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Ben ik weer... - Reisverslag uit Santa María Huatulco, Mexico van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Ben ik weer...

Blijf op de hoogte en volg Myrte

02 Oktober 2012 | Mexico, Santa María Huatulco

Het is weer een tijdje geleden dat ik iets van me heb laten horen. We hebben het dan ook erg druk gehad veel gebeurd. Als eerste mij Manager Vladimir heeft ons verlaten in San Diego en ook onze merabella manager. In San Diego hebben we dus een nieuwe manager en merabella manager gekregen. Voor beide is het hun eerste contract als manager. Dat is wel even wennen. Maar so far so good.
Dan hebben we natuurlijk in Vancouver en San Diego pallets ( nieuwe spullen ) ontvangen. Dat zijn altijd lange dagen.
Na San Diego hadden we 2 sea days en toen hebben we na al dat harde werken mijn verjaardag gevierd was echt een super gezellige avond. Mijn kamer genoot had onze kamer versierd en de ob de bar waar we altijd naar toe gaan met alle crew. Echt een super leuke verrassing.
In san Diego is er nog iemand aanboord gekomen een rep van Yellow Emeralds Tracy. Zij blijft hier voor 3,5 maanden om de Yellow Emeralds te promoten. Echt een onwijs leuke mevrouw de verkoop heeft daar door een goede boest gekregen wat we mij persoonlijk meer comissie betekend.
Ook heb ik de afgelopen cruise ( laatste alaska cruise) al mijn telefoontje gepleegd en zal hiervoor aan het eind van deze cruise voor worden betaald.
Vandaag zijn we in Huatuculto ik ga lekker wat zonnen op het zondek en om 15.00 heb ik een afspraak voor een pedicure echt weer ff nodig!
De komende dagen worden ook weer choas. Na deze 4 port dagen hebben we 3 sea days waarin we de shops klaar moeten maken voor visite van het hoofdkantoor. In Aruba komen 2 mensen van het hoofdkantoor aanboord onze district manager and visual specialist. Zij blijven tot Fort Lauderdale dit betekend voor ons lange dagen en veel extra werk. In Fort lauder dale zullen we ook veel pallets ontvangen tussen de 15 en 20 pallets zodat we voldoende stock hebben voor de komende weken. Na Fort Lauder dale wederom 2 sea days dat worden dus 9 lange zware dagen. Maar er natuurlijk altijd een positive kant aan dit verhaal want in Aruba komt aviv aanboord waar ik al een hele tijd op zit te wachten. Maar ook omdat Ann de district manager aanboord komt voor 3 dagen heb ik tijd om met haar te praten. Waarschijnlijk heeft ze heel wat nieuwtje over het Dutch speakers project. Het zal dus wel weer even duren voordat ik wat van me laat horen maar weet dat het goed met me gaat de zon schijnt hier volop en het is super heet. Dit had iedereen aanboord hard nodig na al de regen en kou in Alaska. Dus in de paar uurtje die we af en toe vrij hebben genieten we van de zon. Vitamine D volop. Natuurlijk moet ik Margot even queoten aan alles komt uiteindelijk ook weer een eind. Dus die 9 sea days gaan ook weer voorbij en er is altijd een positieve kant aan alles.

groeten uit Zee zonnig Hutaculto :)

• 02 Oktober 2012 - 17:49

Blanche: