Weer thuis - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Blijf op de hoogte en volg Myrte

25 November 2012 | Nederland, Gorinchem

Gister avond ben ik aangekomen op Schiphol rond 8uur. De reis ging eigenlijk voor de wind and vlog voorbij. Maar ik zal eerst vertellen wat ik de afgelopen cruise nog allemaal gedaan heb.

om te beginnen met ETEN de laatste vruise ben ik werkelijk overal met Aviv gaan eten ( aanboord ) Pinnecle (grill restaurant aanboord) Cannoleto ( Itialiaans restaurant. ) en in de dining room. Echt onwijs gezellig om op verschillende plekken aanboord samen wat te eten.

Panama City ben in Panama City s ‘avonds naar buiten geweest overal rond gelopen wat gedronken op een terras met op de achtergrond locale muziek echt een onwijs mooie stad.

Catagena (colombia) onwijs vroeg opgestaan en op pad gegaan. De hele stad verkent ook al was en midden op de dag een tropische regenbui dat hield ons niet tegen om gewoon te blijven rond lopen. Ook nog eens Typische comobiaanse hoeden gekocht en super veel leuke foto’s geschoten.

Aruba ( leukste dag van mijn hele contract op de Statendam ) in het centrum gebrunched naar het strand geweest s’avonds na werk onwijs leuke feest gehad aanboord echt een dag om nooit te vergeten. De hele dag in Aruba voelde als vakantie net of dat ik niet aanboord werkte. Dat zijn de leukste dagen aanboord dan voelt het echt of dat je weg bent van alles.

In Huatulco ben ik naar een prive strand geweest delunched op het strand rond gelopen over het strand tussen de rosten over rosten geklomen en toen kwamen we uit bij een kruising van de zee en een rivier wat een raar gevoel is dat als ik al van twee / drie kanten golven op je af krijgt.

Echt elke port die we hadden in het Panama seizoen ben ik op pas geweest heb onwijs veel gezien dit contract. Heb onwijs veel geleerd en natuurlijk ben ik nu officeel assitend manager.

6 December ga ik in Rotterdam aanboord van de Rotterdam als assitend manager de eerste 2,5 weken zijn we in Dry dock. ( het schip word dan van top tot teen opgeknapt ook worden de winkels totaal veranderd. Daarna doen we een europese cruise en dan beginnen we met onze Grand voyage. Als je wil weten waar ik precies naar toe zal gaan volgend jaar met de Rotterdam kun je dat vinden op de HAL ( holland america line.nl site )