veel dingen gedaan - Reisverslag uit Santa María Huatulco, Mexico van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu veel dingen gedaan - Reisverslag uit Santa María Huatulco, Mexico van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

veel dingen gedaan

Blijf op de hoogte en volg Myrte

03 November 2012 | Mexico, Santa María Huatulco

Ik zal bij het begin beginnen aangezien het een hele tijd geleden is dat ik iets heb geschreven. Ik besteed elke vrije minut buiten.

Cabo san Lucas vorige cruise
Vorige cruise in CaboSan Lucas ben ik gaan zwemmen met dolfijnen. Was echt geweldig 1,5 uur in een zwembad met dolfijnen. Aan het eind konden we ook onze foto’s kopen die waren gemaakt tijdens het dolfijnzwemmen. Ik zal deze foto’s op facebook plaatsen als ik thuis ben echt een geweldige ervaring.

San Diego
In San Diego hadden we maar 2 pallets dus we waren binnen een uur klaar daarna ben ik met mijn roommate Sara naar buiten gegaan om te shoppen. We moesten natuurlijk een outfit scoren voor Halloween. We hebben elke vrije minut die we die dag hadden buiten gesteeds echt onwijs gezellig. Buiten gelunched geshowd in Forever 21 ( kleding winkel ) Victoria secret ( 2 nieuwe bikini’s gekocht ) Was echt een super dag.

Halloween!!!
Wat een top dag we hadden de ochtend vrij dus ben ik met Aviv naar een prive strand geweest in Huatulco het begon aan het eind wel te regenen maar dat kon de pret niet drukken. Ik was verkleed als Minnie Mouse iedereen zei YOU LOOK SO CUTE!!! onwijs veel foto;s gemaakt. 2 collega’s hadden Jello shots gemaakt na werk eerst naar Crow’s nest geweest op deck 12 in passagiers bar daarna om 00.30 naar de crew bar. Echt een top avond maar dat kun je wel zien aan de foto’s ( komen laten als ik thuis tijd heb om ze te uploaden)

Gister Pueto Quetzal
Aviv had me verrast met een tour die om 7.00 vertrok!! We zijn met een bus naar Antigua gegaan. duurde ongeveer 90min. Maar dat was het zeker waard. In Anttigue zijn we in het Jade museum geweest voor de rest rondgelopen en alles bekeken en natuurlijk onwijs veel foto;s gemaakt. Was echt een onwijs leuke dag vooral omdat het een verrassing was.

Morgen avond zijn we in Panama ik en de rest van de meiden in het team hebben een vrije avond. Dus morgen avond na 6uur ga ik naar buiten in Panama heb er al helemaal zin in. Dag erna zijn we in het Panama Kanaal.

Echt elke vrije minut die ik nu heb ben ik op pad buiten heb het zo naar mijn zin en heb het gevoel dat ik nu zo snel al weg ga. Maar de Rotterdam word natuurlijk ook weer een geweldige ervaring en kans als assitend manager.

Sorry als we heel veel spelfouten in mijn blog zitten maar heb nu lunch pauze en niet veel tijd wilde gewoon laten weten wat er de afgelopen tijd allemaal gebeurd is.

Deze cruise is een beetje teleurstellend het is ontzettend rustig in de shops maar daar is helaas niets aan te doen. Ik heb tenminste onwijs veel plezier. In mijn vlucht naar huis zal ik al de foto’s uitzoeken en als ik thuis ben zal ik ze zo snel mogelijk plaatsen.

Hoop het het met iedereen net zo goed gaat als het met mij gaat. Tot snel xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 49968

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: