De eerste dagen zitten erop. - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu De eerste dagen zitten erop. - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

De eerste dagen zitten erop.

Door: Myrte

Blijf op de hoogte en volg Myrte

15 Juli 2012 | Canada, Vancouver

Mijn positie hier nu is Custume Jewelry. Vanaf vandaag de eerste dag van de volgende cruise zal ik weer raffles gaan doen. Dit omdat de assistend manager vandaag is weggegaan en er over een paar dagen een nieuwe komt. De assistend komt echter maar voor 10 dagen en als zij vertrekt komt er weer een nieuwe. Mijn huidige manager heeft geen idee wat er precies met mij gaat gebeuren. Hij is dan ook aan het wachten op communicatie vanaf het hoofdkantoor om te weten wat precies de bedoeling is. Dit erg frustrend omdat ik nu het gevoel heb dat ik niet uit dit contract ga krijgen wat ik precies wil. Echter komt Ann van het hoofdkantoor over 2 weken aanboord zij gaat erover wie waar naar toe gaat. Zijn is ook 3 weken geleden een week aan boord de MS Veendam geweest. Ik wacht dus gewoon af tot zij komt en zal dan met haar een gesprek aangaan over mij situatie en haar precies vertellen wat ik wil en hoe ik denk over de dingen zoals ze hier gaan. Tot nu toe ben ik nog niet naar buiten geweest dit komt omdat je eerst altijd een hoop dingen moet regelen aan boord voordat je er pas af mag. Dit maakt helemaal niets uit want heb het tot nu toe nog erg moeilijk met het tijds verschil. Het team is ok tot nu toe maar er gaan een hoop mensen snel weg en daar komen natuurlijk nieuwe mensen voor in de plaats. Ik blijf gewoon positief doe mijn werk en dan komt het uiteindelijk allemaal goed. Alles gebeurd toch altijd met een rede.

tot snel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 49964

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: