Haines zonder regen vandaag maar onwijs veel wind - Reisverslag uit Haines, Verenigde Staten van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Haines zonder regen vandaag maar onwijs veel wind - Reisverslag uit Haines, Verenigde Staten van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Haines zonder regen vandaag maar onwijs veel wind

Blijf op de hoogte en volg Myrte

06 September 2012 | Verenigde Staten, Haines

Het gaat hier eigenlijk gewoon zijn gangetje. Deze cruise zijn we erg goed gestard heb er over het algemeen wel een goed gevoel over. Vrijdag ochtend heb ik een seminar over Yellow Emeralds heb er erg veel zin in. Heb erg veel dingen gelezen over Yellow Emeralds en natuurlijk veel geleerd toen de trunkshow host er was twee cruises geleden. Voor de rest niet veel bezonder we hebben de laatste twee dagen van de vorige cruise erg hard gewerkt. Net als de eerst 3 dagen van deze cruise vandaag is mijn eerst dag dat ik een beetje een rust momentje heb. Gister avond hadden we crew sale in de shops eind van het seizoen sale het was echt ontzettend druk het is over het algemeen veel drukker hier met crew sale dan dat het was op de Veendam. Heb afgelopen zaterdag nacht voor Margot zondag ochtend meer dan een uur met der gebeld was net of ik naast der zat. Was even helemaal vergeten dat ik in Alaska zit. Voor meer verhalen en dingen over hoe ik het hier heb margot heeft nu alle inside storties. Het is erg moeilijk om hier alles op te schrijven wat er gebeurd en hoe het is. Als niemand je vragen steld over hoe dingen gaan. Hoop dat iedereen dat een soort van begrijpt. In ieder geval ik ga genieten van het droge weer hier en beetje rondlopen op de Mainstreet ( ja er is hier maar een straat waar iets te beleven is :) )