Goed nieuws!!! - Reisverslag uit Juneau, Verenigde Staten van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Goed nieuws!!! - Reisverslag uit Juneau, Verenigde Staten van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Goed nieuws!!!

Blijf op de hoogte en volg Myrte

13 September 2012 | Verenigde Staten, Juneau

Ik ben nog steeds erg druk met mijn ASM training heb vandaag gehoord dat ik deze zal afronden op 12 october. Ik word dan officeel een assistend en zal op 23 november waarschijnlijk worden verplaats naar de Rotterdam. Mijn contract zal hoogstwaarschijnlijk worden verlenged tot 1 Maart zodat ik op de Rotterdam de Dubai Asia cruise kan doen. Ook is er Nederlands programma waar ze opzoek zijn naar mensen die Nederlands spreken ik zal deze mensen interviewen en kijken of ze geschikt zijn om op de Rotterdam te werken. Hier krijg ik extra voor betaald ook omdat ik Nederlands ben en ze Nederlands willen hebben voor de Rotterdam zal ik elke maand ook een opslag krijgen en een bonus aan het eind van mijn contract. Alles gaat dus voor de wind echt niets om te klagen op dit moment heb het idee dat alles wat ik wilde uitkomt en meer. Laatste cruise was echt een super cruise heb onwijs veel verkocht en een lekker bedrag extra gekregen daarvoor. Nog een week daarna is het eindelijk tijd om aan ons Panama seizoen te beginnen!! Kan echt niet wachten. Ben bijna jarig heb nu een onwijs leuke groep vrienden aanboord ben dus word echt een leuke feestje. Veel groeten uit regenachtig Juneau

  • 13 September 2012 - 14:04

    Blanche:

    Meis, voor wanneer hebben jullie Nederlandse mensen nodig? En in de shops? Want you know me, dan solliciteer ik bij je! Laat me weten! Dikke kus en gefeliciteerd met deze soort van promotie! :-D

  • 15 September 2012 - 16:55

    Kitty:

    Myrte , wat een geweldig leuk nieuws , yes jou can, !!! Ongelooflijk trots op je, ik straal van je!! Zo kun je nog eens fijn verjaardag vieren. Alvast proficiat en dat alles zo mag doorgaan. Weten doe ik dat als je overtuigt bent van je doel dat het zal lukken! Dit ervaar jij toch ook zo.

    Dikke omarming Kitty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 49992

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: