eindelijk ga ik weg uit Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu eindelijk ga ik weg uit Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

eindelijk ga ik weg uit Londen

Door: Myrte Ruiters

Blijf op de hoogte en volg Myrte

04 September 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

vandaag eindelijk mijn details gekregen :D. I'm so happy!!! Uiteindelijk ga ik toch naar de Costa Serena

Ben zo bij met deze cruise het is een Italiaanse maatschappij. Moet wel mijn spa tour leren in het Italiaans maar heb een fitness trainer gevonden die mij spa tour heeft vertaald en de hele avond met me heeft geoefend. Zo aardig van hem hij leert me allemaal handige zinnen zodat ik de harten kan winnen van mijn klanten. Wat ik moet natuurlijk wel mijn target halen :D

De serena gaat naar:

- Bali
- katakolon
- Izmir
- Istanbul
- Dubrovnik
- Venetië
- Brazilië (Santos, Rio de Janeiro, Salvador Bahai en Ilhabela)
- Barcelona
- Marseille
- Savona
- Napels
- Catania
- Hammamet

heb er zoveel zin in. De serena heeft een speciale spa een andere dan de normale costa schepen het is namelijk de

hij is erg exclusief en je kunt zelfs een kamer in de spa boeken! Bekijk het zelf maar. Zondag vlieg in naar Bari en ga maandag aan board en begin aan mijn 9 maanden. Laat snel weer wat van me horen!

• 04 September 2010 - 00:49

Joke:

Lieve Myrte,

Fantastisch, alles komt goed! Geweldig he, toch de Costa Serena. Ik hoop dat je een geweldige tijd heb en wens je alle succes van de wereld!

Heel veel liefs en groeten, Joke