dag van vertrek - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu dag van vertrek - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

dag van vertrek

Door: Myrte Ruiters

Blijf op de hoogte en volg Myrte

05 September 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Van morgen vroeg opgestaan om te ontbijten en afscheid te nemen van mijn twee Italiaanse vrienden. Sta we bij de receptie allemaal met een brok in onze keel zegt de dame van de receptie kom je ook uitchecken? Nee ik kom ga pas rond 12 uur weg maar hoezo? Je moet voor 9 uur je kamer uit! Ik als een gek douche de laatste dingentjes ingepakt en aangekleed. Stond ik binnen 25 min weer bij de receptie maar 5 min te laat. Wat een gedoe. Nu zit ik dus de hele tijd te niksen op de twee verdieping van het YMCA. Hier kun je internetten en tv kijken maar er is hier niemand te bekennen. Iedereen ligt nog te slapen of is naar de academie.

Nog ff een moment van rust! Straks richting Heathrow airport terminal 4 richting Milaan en dan naar Bari. Ben nog totaal niet nerveus maar dat komt wel als ik in het vliegtuig zit denk ik :D Het voelt nog niet als werkelijkheid misschien omdat het zo vaak veranderd is dat ik niet echt durf te geloven dat het nu echt dan toch zo ver is. Hoe dan ook ik heb het gevoel dat ik aan het begin sta van een geweldig nieuw hoofdstuk in mijn leven! Heb in de afgelopen 4 weken in London @ the YMCA al zoveel geweldig mensen leren kennen. Het is fantastisch al die verschillende nationaliteiten en talen bij elkaar.

Gister mijn spa tour in het Italiaans geleerd :D wacht maar als ik na 9 maanden poepie bruin terug kom in Nederland spreek ik vloeiend Italiaans. Zal aan jullie denken als ik in december met kerst en oud en nieuw met mijn kont in Brazilië zit en jullie in het koude Nederland. Er zijn dingen die ik mis van thuis maar krijg niet echt de kans om ze te missen omdat ik altijd zo druk ben.

Heb net ff naar het weer gekeken in Bari 27 graden :D eindelijk een lekker klimaat want dit koude natte Engelse weer komt me nu wel mijn neus uit. Nou ik ga mezelf nog ff vermaken tot ik aan mijn reis begin. Volgende verslag is vanaf de Boot

• 05 September 2010 - 09:45

Kitty:

lief en geweldig kind!!Nou wat een belevenis,nu al ,
    CHAPEAU!!! Morgen is het dan zover er rest mij alleen maar GOEDE REIS.!!

Hartegroet Kitty

• 05 September 2010 - 12:16

Manuela:

Hey Myrtje, een hele goede reis vandaag en heel veel plezier op de boot. Ik kijk nu al uit naar je volgende verslag!! Groetjes, Manuela X

• 06 September 2010 - 09:12

Karin Lupges:

Nou Myrte, daar ga je dan. Heel veel vaarplezier en werkplezier. Veel succes.
    groetjes, Karin