We zijn der - Reisverslag uit Recife, Brazilië van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu We zijn der - Reisverslag uit Recife, Brazilië van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

We zijn der

Door: Myrte Ruiters

Blijf op de hoogte en volg Myrte

08 December 2010 | Brazilië, Recife

Het is een hele tijd geleden dat ik heb wat laten horen. Dat komt enkel door het feit dat ik bijna elke dag volgeboekt zat. Heb moeten overwerken en helemaal uitgeput was. Maar hier door wel mijn target heb gehaald met retail en een hoop extra vrije uren heb gekregen.

De mini cruise begon traag maar was uiteindelijk erg succes vol. Er waren natuurlijk al mensen aan boord die mee gingen met de crossing deze mensen heb ik onder tussen minstens twee keer voor mijn neus gehad in de salon en minstens 15 keer gezien ergens aan boord. Het het zijn een hoop passagiers 2500 maar toch heb ik ze allemaal al meerdere malen gezien in de salon of ergens bij het zwembad. Maar het is wel gezellig sommige mensen komen ook gewoon langs voor een praatje.

Deze cruise de crossing begon met slecht weer maar toen we vertrokken richting Brazilië werd het steeds beter. Het is me hier een partij benauw. Maar het is pas 32 graden het kan oplopen tot 45 zegt men. Denk dat ik dan echt smelt.
We hebben drie segmenten met onze target en heb de eerste gehaald en de tweede net niet mis 500 euro.

Het gaat allemaal erg goed erg druk met alles. Hoop dat het met jullie thuis ook allemaal goed gaat.

In mijn vrije tijd doen ik wel allemaal leuke dingen. Feestje boven in guest area of naar een shows crew feestje cabin party's filmpje in de kamer kijken. Er is altijd wel iemand om iets mee te doen.

Het spijt me dat ik niet zoveel te melden heb maar er gebeurd te veel en toch voelt elke dag het zelfde. Morgen ga ik naar buiten voor de eerste keer in braziel dus ben benieuwd. Misschien straks nog ff wat zon pakken op crew beach maar ik smeer me dit keer wel heel goed in!

ga nu nog ff lekker relaxen want het is hier pas 16.30 en heb nog zeeën van tijd :D

  • 10 December 2010 - 09:52

    I:

    Zolang je het maar niet koud hebt. Je hield al niet zo van de kou, behalve als het om wintersport ging. Hier is het wisselvallig. Het sneeuwt, het vriest, het dooit, het regent. Echt weer nederland.

    Have fun and enjoy the sun.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Recife

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 49972

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: