Druk druk druk - Reisverslag uit Seward, Verenigde Staten van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Druk druk druk - Reisverslag uit Seward, Verenigde Staten van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Druk druk druk

Blijf op de hoogte en volg Myrte

23 Juli 2012 | Verenigde Staten, Seward

We hebben het erg druk op het moment. Omdat we deze week inventory hebben dit betekend dat elke item dat we verkopen in de shops ge scaned moet worden. We maken dus erg lange uren op het moment. Maar het goede nieuws is dat de assitend manager die nu bij ons aanboord is voor de inventory mij veel meer verantwoordelijk heden geeft. Voel me als meer op mijn plek en heb het idee dat ik meer word gewaardeer en dat er word geluisted naar de ideeen die ik heb. De raffles zijn ook een groot succes. Heb zelfs al wat grote verkopen gemaakt voor al in Jewelry en Watches. Heb het deze week te druk om veel van me te laten horen er zal ook bijna geen tijd zijn om naar buiten te gaan. Maar ben gelukkig vorig week wel drie keer naar buiten geweest. In Juneau, Ketchican en in Skagway. Volgende week komt Ann van het hoofdkantoor ze heeft me ook een mail gestuurd dat ze zeker van plan is om me terug te sturen naar de Veendam en dat ze daar verder met me over zal praten wanneer ze hier aanboord is volgende week. Het gaat erg goed!

• 24 Juli 2012 - 10:12

Kitty:

Heb je een nieuwe " side " ? Blij ben ik voor je dat het je goed gaat. Het is hier eindelijk zomer, voor een paar dagen. Mooi meegenomen.
    Wens je verder het aller beste. Warme groet Kitty