Inventory done - Reisverslag uit Ketchikan, Verenigde Staten van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Inventory done - Reisverslag uit Ketchikan, Verenigde Staten van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Inventory done

Blijf op de hoogte en volg Myrte

28 Juli 2012 | Verenigde Staten, Ketchikan

Ketchican

The inventory is gelukkig voorbij alles is gescaned en voor ons de shoppies zit het er dan ook op voor nu. Zondag komt Ann aanboord zij is van het hoofdkantoor dat geeft my de gelegenheid om met haar te praten over my transfere. Voor de rest gaat hier alles een beetje zijn gangetje het is wel echt een soap hier aanboord er gebeurd elke dag wel wat waar over geroddeld word. Maar dat maakt het leven hier een beetje meer aangenaam. Ben eigenlijk nu in elke poort wel een keer naar buiten geweest er is in principe niet zoveel te zien als je gewoon van boord gaat dus moet echt een paar tours gaan boeken. Zodat ik iets meer van het echt Alaska ga zien. heb zo meteen in afspraak in de Spa voor een manicure en een pedicure ze hebben vandaag speciale aanbieding en ik vind dat ik wel een beetje verwenning kan gebruiken. Sorry dat het weer zo’n kort berichtje is maar heb gewoon niet zoveel te vertellen.