van uit regenachtig Haines - Reisverslag uit Haines, Verenigde Staten van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu van uit regenachtig Haines - Reisverslag uit Haines, Verenigde Staten van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

van uit regenachtig Haines

Blijf op de hoogte en volg Myrte

24 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Haines

Net lekker wakker geworden na 5 zeer drukke dagen. We hebben gelukkig net ons target gehaald de afgelopen cruise het heeft ons dan wel heel veel moeite gekost maar wel gelukt. Deze cruise zag er zeer hoopvol uit maar de afgelopen 2 zee dagen waren onwijs rustig. Onze evenementen waren wel erg druk bezocht maar geen verkoop helaas. Vanavond hebben we een training. Nu ben ik met mijn kamer genoot in de openbare bibliotheek waar er gratis internet is nu lekker even interneten daarna gaan we met onze trunkshop man van de Yellow emeralds uiteten ( klinkt heel fancy maar gewoon in een of andere boere hut pizza eten) Maar toch gezellig met goed gezelschap. Het gaat goed werk is wel zwaar en druk maar ik leer een hele hoop. We kijken nu gewoon uit naar het panama seizoen gewoon omdat het aan het eind van het seizoen altijd erg goedkoop is de cruises dus mensen geven ook niet onwijs veel uit in de shops. Ben erg jaloers op het lekker weer dat jullie thuis hebben. :)