We Made Target!!! - Reisverslag uit Ketchikan, Verenigde Staten van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu We Made Target!!! - Reisverslag uit Ketchikan, Verenigde Staten van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

We Made Target!!!

Blijf op de hoogte en volg Myrte

14 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Ketchikan

Ok dus alles gaat nu stukken beter in de shops. Sinds Vladimir (onze nieuwe manager) er is hebben we wel harder gewerkt maar het leverd ook wat op! We hebben ons target gehaald de afgelopen cruise en deze cruise ziet het er op zich ook goed uit. Nog meer goed nieuws van uit zonnig Ketchikan ik ben officeel sinds afgelopen donderdag begonnen met mijn ASM training ( wat?? Assitend manager training ) Nu had ik afgelopen zondag (gister) een conference call maar de telefoon kaarten waren uitverkocht dus kon ik niet deel nemen aan dit gesprek. Nu zal ik dat gesprek met de HR van het hoofdkantoor een andere keer hebben. Vladimir is totaal niet geintresseerd in het officele papier werk want zoals hij zegt jij bent slim dat papier werk is een klein dingetje we ronden dit zo snel mogelijk af wat denk je van 2 weken. Nou ik vind het allemaal prima natuurlijk!
Ook heb ik een officiele mail naar Ann onze district manager moeten sturen dat ik niet meer overgeplaats wil worden naar de Veendam maar wil blijven op de Statendam. Dit heb ik dan ook gedaan. Zoals het er nu naar uit ziet zal ik hier voor de rest van mijn contract blijven en na mijn vakantie wanneer die ook zal zijn naar de Rotterdam zal gaan. Zit er over na te denken om mijn contract te verlengen want de eerste week van januarie is de Statendam in drydock. Dit betekend dat er geen passagiers zijn en dat we de shops moeten reorganiseren etc. Maar dit zal plaats vinden in de Bahamas daarna zal de Statendam in februarie een 28daagse cruise maken in Hawai bora bora etc. Nou dat klinkt wel goed in mijn oren.
Morgen word een drukke dag wederom komen mensen aan boord om ons training te geven over producten die we verkopen in de shops. Daarna ga ik naar buiten om mijn oude kamer genoot te ontmoeten die nu op de Oosterdam is want ze wilde overgeplaats worden. Ook is er deze cruise een trunkshow ( dit is iemand die spullen mee neemt en meestal 1 of 2 weken blijft en zijn product verkoopt met ons in de shop.) Deze keer is het een man uit Zuid afrika die Yellow and Green emeralds heeft meegenomen. Hij was eerst manager in de Spa toen manager in de shops en nu mede eigenaar van Yellow Emeralds. Heb al onwijs veel van hem geleerd over de emeralds maar ook verkoop technieken en dergelijken. Heb vorige week ook even met margot gebeld dat was erg fijn om gewoon weer even snel te babbelen. Het is erg moeilijk om tijd te vinden om te bellen vanwege het 10uur tijdsverschil en als ik vroeg op sta moet ik werken en als ik vrij ben slaap ik liever uit.
Een hoop positief nieuws dus van deze kant van de wereld hoop dat het met jullie ook allemaal zo goed gaat als het met mij gaat op het moment. Nog een goed nieuwtje ik ook al 4 kilo afgevallen want ik ben op de weegschaal gaan staan in de fitness van de week toen ik mezelf op een pedicure heb getrakteerd vond dat ik hem wel had verdient.

groeten uit een voor het eerst in mijn leven Zonnig en niet regenachtig deze cruise Ketchikan!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 49988

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: