FistSale - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu FistSale - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

FistSale

Door: Myrte Ruiters

Blijf op de hoogte en volg Myrte

15 September 2010 | Turkije, Ankara

Dinsdag 14/9 een super dag!! Heb vandaag 5 behandelingen gedaan waar onder een Nederlander erg gezellig en met klap op de vuur pijl heb ik aan twee klanten een product verkocht. Aan een Franse dame een product en het andere product aan een Duitse dame. Omdat ik enig sinds Duits spreek worden alle mensen met vragen in het duits aan mij door verbonden. Wel grappig want ik begin het echt op te pakken. Vooral als ik een uur praat met een klant in het duits gaat het vrij vloeiend verstaan is geen enkel probleem moet alleen soms zoeken naar de worden op te kunnen reageren. Het bevalt me al stukken beter. Morgen ochtend ben ik lekker vrij tot 14.00.

Vandaag 15/9 wat zon gepakt op crew beach ben helaas in slaap gevallen. Nu ben ik best wel verbrand. Maar ben morgen ochtend ook vrij heb alleen om 9 uur een ontbijtje met de kapitein. Doet ie eens in de zoveel tijd en nodigt hij wat nieuwe mensen uit. Dus ga het morgen zien. Klanten waren er vandaag helaas niet. Heb een pedicure behandeling gedaan en aan een verdwaalde gast in de shop een showergel verkocht. Voor de rest veel gepromoot maar dat gaat ook al beter. Heb via de desk van de Samsara Spa op deck 9 twee afspraken kunnen maken voor iemand anders wat betekend dat ik een uur extra vrij krijg. Dat zijn pluspunten van promotie werk alleen verdien je er niets mee. Het is een zeer rustig cruise helaas. Als het goed is gaat onze manager zondag van boord in venetie en wanneer de nieuwe komt dat weten we niet. Er word hier onder de crew net zoveel gespeculeerd als in de Steiner academie.

  • 15 September 2010 - 23:36

    Joke:

    Lieve Myrte,
    Ben blij je bericht te lezen, klinkt een stuk vrolijker dan vorige keer. Verdien je niets met de behandelingen? Ik snap dat het promoten en vooral verkopen van producten het meest opbrengt, maar je krijgt toch ook wel wat voor de behandelingen? Kan je ook aan wal in de plaatsen die jullie aandoen met het schip?
    Hoe is het met de verbranding? Goed smeren he!
    Vanmorgen sprak ik je moeder en ze vertelde hoe moeilijk je het hebt gehad. Ja, schatje, het is soms niet altijd rozengeur en maneschijn, maar wanneer je dan weer uit je dalletje omhoog kruipt, voel je je weer beter en beseft het toch weer geflikt te hebben!
    Prima hoor, hou'gewoon vol, het wordt steeds beter, je groeit erin en later lach je erom. Het is en blijft een geweldige ervaring, waar je je hele leven plezier van blijft houden. Ik herinner me het jaar van Raija, toen ze naar Amerika ging, na haar Havo-diploma. In het begin wilde ze ook gillend terug naar huis, maar ze hield vol en het werd steeds leuker en uiteindelijk heeft ze daar nog steeds plezier van. Je leert je talen, in een andere taal communiceren, je komt vrijer in het leven te staan (je moet wel).
    Heel veel liefs en tot je volgende mail,
    Joke


  • 16 September 2010 - 06:09

    Manuela:

    Hey Myrte,

    Ik ben blij voor je dat je het wat meer naar je zin gaat krijgen! Super, dat je nu wat producten hebt verkocht! Het komt vanzelf goed!!!

    Ik heb het zelf helemaal niet naar mijn zin op mijn nieuwe werk, helaas....

    Komt ook mede door de verkoop...

    Nou meisie, veel plezier verder en ik kijk weer uit naar je volgende verslag!

    Groetjes, Manuela

  • 16 September 2010 - 17:50

    Karin Lupgens:

    Hallo Myrte,
    Je word al vrolijker en gelukkig ook nog wat verkocht. Goed hoor! Je zult zien dat het steeds beter gaat. Je zal steeds meer durven om iets te verkopen of te promoten. Vandaag eerste les in Utrecht gegeven. De basis enje hebt de groeten van Fleur Bolders. En vergeet niet te smeren, want in de zon in het windje gaat het heel erg hard. En naar Brazilie, hoe kom ik erbij. Er kwamen Brazilianen aan boord. Kun je zo nu en dan nog iets van steden zien. Ga je weleens van boord. Ben blij dat je het beter naar je zin krijgt en hou vol en heel veel werk en verkoop plezier. Geniet van deze ervaring.
    groetjes, Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Ankara

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 49985

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: