korte update - Reisverslag uit Rome, Italië van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu korte update - Reisverslag uit Rome, Italië van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

korte update

Door: Myrte Ruiters

Blijf op de hoogte en volg Myrte

29 September 2010 | Italië, Rome

In Katacolon is er een hoge pief van Steiner aan boord gekomen. Om te komen observeren hoe de spa hier werk en waar er dingen verbeterd kunnen worden. Hij geeft ons veel training en we hebben nu niet meer een vergadering per dag maar soms 2 of zelfs 3. Ook komt er waarschijnlijk zondag in Venetië een Nederlands meisje aan boord die komt werken als masseuse.

Voor de rest zijn de dagen het zelfde. Alleen is deze cruise echt heel erg rustig heb bijna niks te doen. Dat is wel erg vervelend want dan duren de dagen wel erg lang. Morgen 30/9 heb ik totaal geen klanten tot nu toe. Moet om 8.00 uur beginnen tot 22.00 word de langste dag ooit denk ik.

• 29 September 2010 - 19:02

Esther:

hOiiiiiiiiiii ALVAST GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! DIKKE KUSS

• 29 September 2010 - 19:05

Esther:

Hoop dat je er morgen een mooie dag van kan maken! En dat je het snel meer naar je zin krijgt! Hou je taai meid! liefs XXX Esther

• 29 September 2010 - 20:01

Esther Betty Beer :

Alvast van harte met je verjaardag xxxx

• 30 September 2010 - 13:25

Kitty:

GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG.DRINK MAAR EEN LEKKER GLAASJE CHAMPAGENE OP JEZELF WANT JE VERDIENT HET DUBBEL EN DIK. WAT BEN JE TOCH GEWELDIG , IK BEN HARTSTIKKE TROTS OP JOU.
    NOG EEN HELE LEUKE AVOND EN VOOR DE TOEKOMST ALLEEN MAAR HET ALLERBESTE.
    XXXXXXX KITTY ,CHRIT EN NATUURLIJK OOK VAN PASCAL
    PROFICIAT.

• 30 September 2010 - 15:53

Manuela:

Hey Myrtje,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Maak er nog een leuke dag van!

PS, ik ben vandaag geslaagd voor de praktijk lichaamsmassage! Alle 3 de onderdelen, harsen, apparatuur en lichaamsmassage!!!

Jij bent dus niet de enige die vandaag een feestje viert.

Heb je al iets over overplaatsing gehoord?

Tot je volgende reisverslag!!!

Groetjes, Manuela Xxx