Best Cruise so far - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Best Cruise so far - Reisverslag uit Dubrovnik, Kroatië van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Best Cruise so far

Door: Myrte Ruiters

Blijf op de hoogte en volg Myrte

09 Oktober 2010 | Kroatië, Dubrovnik

Gister 29/9 gesprek gehad met mijn manager en de supervisor over mijn overplaatsing. Als ik al overgeplaatst zou worden zou het naar een ander Costa schip zijn. Nou daar heb ik niets aan want Serena en Pacifica zijn de beste twee schepen van Costa. Dus blijf gewoon waar ik ben ga in november naar Brazilië en we zien het allemaal wel. Zoals ik altijd tegen jullie zeg KOMT WEL GOED!

Vandaag 30/09 mijn verjaardag niets speciaals om 8 uur begonnen met werken heb twee klanten gedaan vandaag twee collega's nagels gelakt en mezelf gepromoot. Totaal geen boeiende dag dus gewoon een dood normale dag aan boord de Costa Serena. Heb wel s'avonds van mijn room mate een hele mooie gala clutch gehad.
Heb vandaag vernomen dat er zondag een masseur komt een jongen Braziliaans en 10 oktober een meisje Nederlands als fitness trainer. Er schijnen nog meer mensen te komen en er gaan twee Filipijnse meiden zondag weg die zijn overgeplaatst naar magica. Er word veel overgeplaatst en bijgeplaatst omdat ze ons aan het voorbereiden zijn op Brazilië we moeten dan een bepaald percentage Braziliaanse werknemers aan boord hebben. Eigenlijk iedereen die nu aan boord komt is van Braziliaanse afkomst. Ook word er elke week onwijs veel voorraad geleverd aan producten omdat we als we eenmaal weg zijn niets meer geleverd kunnen krijgen. Het is wel apart als de speculaties van iedereen hoe het gaat zijn. Word het druk word het niet druk de een zegt weer weinig behandelingen meer verkoop etc. Ben wel benieuwd laat het idee voor een overplaatsing los. Laat me nu totaal meeslepen in de voorbereidingen op Brazilië.

1/10 Sea Day. Leek rustig te worden heb het toch nog behoorlijk druk gehad. Morgen staan er al 7 klanten op mijn agenda dus een rustig begin deze cruise maar een knallend einde :D Word geen betere omzet dan eerst maar ben in ieder geval consequent.

2/10 laatste dag van de cruise was een drukke dag wel lekker om zo te eindigen. Voor de rest moet ik morgen verhuizen naar een andere kamer samen met mijn room mate wel relax want het is een grotere kamer en dan zitten we in de zelfde gang als de rest. Veel gezelliger lijkt mij. Dus morgen ochtend snel ontbijten verhuizen en dan gaan we weer even Venetië in want heb vrij tot 14.00

3/10 even lekker in Venetië geweest was erg lekker weer. Heb een leuke ring gekocht van witte kralen. Voor de rest een rustige dag omdat het de eerste dag van de cruise is.

4/10 erg drukke dag vandaag! was helemaal vol geboekt maar dan gaat de tijd ook lekker snel. Zelfde voor 5/10

6/10 We zijn nu in Izmir ben net wakker het is hier nu 10.23 Ben vandaag vrij maar heb port maning dus moet aan boord blijven. Erg drukke week qua klanten. Ben ook begonnen om nagels te zetten bij crew voor cash om mijn portemonnee een beetje te spekken. Gister een erg leuk spontaan feestje gehad in de crew bar. Was volgens mij om 03.30 terug in mijn kamer. De bar sluit om 02.00 maar ben nog in verschillende cabin party's daarna geweest. Moet zeggen dat nu ik wat meer te doen heb en wat leuke mensen heb leren kennen het me allemaal wel bevalt. Heb gewoon een ritme hier. Veel werk en druk het zijn lange dagen maar er is ook veel lol onderling. Weet gewoon niet meer wat ik moet vertellen er gebeurt gewoon niet zoveel. Het is elke dag beetje het zelfde. Heel raar maar voelt allemaal heel gewoon hier aan boord.

Wil iedereen nog bedanken voor alle leuke krabbels en digi kaarten. Omdat ik nooit lang online ga kan ik niet terug krabbelen maar volgende week ga ik buiten ergens naar een internet café! Kan ik ff rustig internetten. Dan schrijf ik iedereen persoonlijk iets terug!

9/10 Dubrovnik ende cruise. Was een super drukke cruise voor mij. Het systeem werkt niet helemaal dus heb niet kunnen kijken wat ik precies heb omgezet deze week maar het ligt rond de 2000. Ook heb ik vandaag mijn eerste GO SMILE teeth whitening behandeling gedaan. Was een goede week! Ben wel helemaal kapot want heb gister een te gezellig crew feest gehad. Vanochtend weer vroeg op gevulde agenda dat gaat je niet in de koude klere zitten maar het was het dubbel en dwars waard. Voel me echt thuis begin het Italiaans al aardig op te pikken nog niet echt spreken ja standaard dingentjes maar verstaan gaat me wat beter af. Ook het Portugees begint te komen dat komt meer omdat ik omgeven word daar Brazilianen en tja dan gaat het vanzelf. De eerste weken zei iedereen wel het komt van zelf je leert het super snel en ik geloofde er echt geen reet van maar het is echt waar.

Heb mijn maffia business ook opgezet om na werk bij crewleden nagel te zetten en lakken en dergelijken to make some more money :D

Het gaat me goed en het komt allemaal goed!

  • 09 Oktober 2010 - 23:32

    Joke:

    Hallo Myrte,
    Je verhalen klinken alsof het allemaal heel hectisch is, daar aan boord. Het is zo'n totale wereld van verschil van wat ik hier meemaak en jij daar op de cruises. Ik denk ook dat het je allemaal steeds beter af gaat. Je komt steeds beter in het systeem en begint al aardig iedereen te verstaan en te begrijpen!

    Veel liefs, Joke

  • 10 Oktober 2010 - 08:19

    Manuela:

    Hoi Myrthe,

    Ik dacht vanmorgen nog,: he, ik heb Myrte al een tijdje niet gehoord en daar was weer een berichtje van je...leuk!

    Ik ben heel blij voor je dat je het meer naar je zin krijgt! Dat je lekker veel behandelingen kunt doen en dat je omzet ook de goede kant op gaat!!! Ga zo door....

    Slim van je, die maffia business!!! Ik denk dat ik ook maar ff langskom!!! Maar dan wel in Brazilie als het ff kan haha...

    Veel plezier verder!

    Groetjes, Manuela XXxx

  • 11 Oktober 2010 - 08:45

    I.:

    Had ook niet anders verwacht. Een echte entrepreneur. Begint hier alweer fris te worden, terwijl jij het lekker warm hebt.

    Fale-lhe mais tarde ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Dubrovnik

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 49995

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: