new roommate - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu new roommate - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

new roommate

Door: Myrte Ruiters

Blijf op de hoogte en volg Myrte

13 Oktober 2010 | Turkije, Ankara

Het is vandaag 13/10 en we zijn in Izmir. Zal even een korte update doen van de ontwikkelingen van de afgelopen dagen. Heb een iets drukker sociaal leven gekregen en ook meer klanten dus minder tijd en zin om dagelijks wat te typen.

Zondag zijn er twee nieuwe mensen toegevoegd aan ons team. Een kapper uit Roemenië hij heeft het totaal niet naar zijn zin. Maar ook mijn nieuwe kamergenootje Blanche uit Nederland. Er zijn dus zondag ochtend weer een hoop kamer wissels geweest. Gelukkig is iedereen nu wel gelukkig mijn zijn roommate. Zit nog steeds in de zelfde kamer ben alleen verhuisd naar het onderste bed en Blanche is erbij gekomen. Heb het echt getroffen het is nu super gezellig op onze kamer. We hebben onwijs veel lol! We praten ook niet in "ik" maar in "wij moeten" en "zullen we". Voor de rest heb ik de hele week al een volle agenda qua afspraken dus heb niets te klagen. Het is nu de 4de dg van de cruise en zit al op 1103 dus is net zoveel als waar ik de tweede week dat ik aan boord was de cruise afsloot en we hebben nog drie dagen te gaan waarvan onder andere Sea Day. So Business is great!

Blanche heeft ons gister een Zumba les gegeven vond het wel leuk maar voelde me echt een kneus. Met al die swingende bewegingen enzo. Maar ze gaat meerdere keren per week lessen voor ons geven dus dat is in ieder geval al veel leuker dan elke dag in mijn eentje op de loopband. Want ik ga echt elke dag naar de gym behalve de laatste dag van de cruise want dan hebben we portclean.

Voor de rest ben ik gister in Katakolon geweest maar vond het niet zo boeiend maar er was dan ook geen zonnetje.

Ga binnenkort echt iedereen terug facebooken en hyven maar heb nog geen tijd gehad om met mijn laptop naar buiten te gaan. Misschien morgen in Istanbul maar wil eigenlijk naar de Bazar of zaterdag Dubrovnik naar dat ga ik waarschijnlijk met Blanche Dubrovnik verkennen. Laat snel weer wat van me horen.

  • 13 Oktober 2010 - 22:21

    Joke:

    Hallo Myrte, het gaat steeds beter met je he? Ik lees steeds betere en vrolijker berichten. Fijn, dat je meer contacten krijgt en ook weer eens lekker je eigen taal kan spreken.
    Veel liefs, Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Ankara

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 49996

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: