Snelle update vanuit internet cafe - Reisverslag uit Zagreb, Kroatië van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Snelle update vanuit internet cafe - Reisverslag uit Zagreb, Kroatië van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Snelle update vanuit internet cafe

Door: Myrte Ruiters

Blijf op de hoogte en volg Myrte

16 Oktober 2010 | Kroatië, Zagreb

Ben een in mijn time off in een internet.

Heb voor der rest niet veel nieuws. Was een drukke cruise qua serives maar heb niets verkocht maar het kan ook niet elke week een top week zijn.

Gelukkig is het na het werken een stuk leuker geworden dank zij mijn nieuwe kamergenoot. We hebben zoveel lol samen we hoeven elkaar maar aan te kijken en we gieren het al uit van het lachen. Maar dat is gewoon onze Nederlandse humor. Ook zijn we que persoonlijkheid een beetje het zelfde.

Het is wel grappig als we naar de crew bar gaan ofzo en we gaan dansen dan bewegen we zo anders en we zien er zo anders uit dan de andere. Dat maakt ons wel weer apart.

Dat maakt het hele leven op de Costa Serena wel een stuk aangenamer. Lijkt net of we elkaar al jaren kennen.

Heb geprobeerd om iedereen te beantwoorden die me gemailt of gehyvt en facebook. Sorry als ik mensen gemist heb.

Nog even persoonlijk voor Joke vind het zo leuk dat je elke keer een reactie plaats onder mijn verslagen doet me echt goed dat je zo met me mee leeft. Ook vind ik het fijn dat je klaar staat margot omdat ik er nu niet kan zijn nu er zoveel in haar leven gebeurt.

Manuela heb je email adres niet dus kan je niet mailen en de dingen vragen die ik zo graag wil weten over je nieuwe job en waarom het niet helemaal is wat je er van gedacht had. Ook wil ik je nog feliciteren met het halen van je examens!!!

Voor de rest ben ik er helemaal klaar voor om het koude Europa te verlaten en 5 maanden te genieten in het warme Brazilië


  • 17 Oktober 2010 - 15:57

    Kitty:

    ja ik heb gisteren je margotje gezien. hans mijn broer was jarig en in maastricht een heel gezellig diner gehad..wat is er veel overeenkomst tussen jou en margot!! in ieder geval twee sterke vrouwen. heel veel lol en een hartegroet
    kitty

  • 21 Oktober 2010 - 20:11

    Joke:

    Hallo Myrte,
    Sorry, dat ik je niet eerder terugmailde, had jouw mail alleen maar even open gehad, vorige week en niet echt goed gelezen. Maar nu ben ik er even voor gaan zitten om goed te lezen.

    Hoe is tie? Nog steeds een stijgende lijn en lol met je roommate? Vandaag naar Tilburg ge weest en je moeder geholpen met het naar beneden dragen van van alles. De droogtrommel, vond je moeder het engst, maar alles ging goed. Het huis wordt steeds kaler en leger.
    Maar ongetwijfeld hoor je dat allemaal veel meer gedetailleerd van Margot.

    Groeten en tot de volgende keer!

    Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kroatië, Zagreb

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 49946

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: