Zeeziek - Reisverslag uit Venetië, Italië van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Zeeziek - Reisverslag uit Venetië, Italië van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Zeeziek

Door: Myrte Ruiters

Blijf op de hoogte en volg Myrte

23 Oktober 2010 | Italië, Venetië

Er is veel gebeurd maar weet niet goed wat ik nu moet vertellen. Ben onwijs moe maar wel erg gelukkig. Heb helemaal mijn plek gevonden heb nu een goede balans in werken en lol maken.

Deze week zijn we niet in katakolon gestopt omdat het weer verschrikkelijk was. Ben me een partij zeeziek geweest niet te filmen. Moet je ook nog eens een hele dag werken als je denkt dat je vrij bent. Ben je zeeziek moet je 5 pedicure behandelingen doe met zweet voeten onder mijn giechel. Maar heb het overleeft en achteraf kan ik er wel om lachen. Er is ook nog deze week een stuk nagel in mijn oog gevlogen dat dat ik dood ging van de pijn. Maar dat heb ik ook overleeft.

Het crewfeest vrijdag was iets te gezellig en ben nog steeds aan het bijkomen. Maar dat hoort erbij. Heb zoveel leuke mensen ontmoet deze week en mijn vrienden groep word steeds groter en groter.

Morgen gaan er drie mensen weg 2 kappers en een masseur. Heel erg jammer een van de kappers kon ik het erg goed mee vinden maar ze zag het al super lang niet zitten en deze week zijn er dingen gebeurd die de emmer hebben doen overlopen.

Voor de rest heeft blance zoveel sjans dat het uren duurt om van onze kamer naar de eetzaal te lopen. Weetniet wat ze heeft mijn het lijkt een laag honing om haar hele lichaam. Maar het is wel grappig om mee te maken.

Het lijkt nu net of er niets gebeurd maar het is zoveel en heb zo weinig tijd en probeer gewoon te genieten van de lol en ervaringen het spijt me dat ik niet zo in details treed. Maar het is ook moeilijk om dingen te vertellen als je de mensen niet kent als je er niet bij bent en de grappen ook nog eens moet terug vertalen naar het Nederlands.


Sommige dagen zijn moeilijk maar sommige fantastisch iedereen moet weten dat het me goed gaat en geen spijt heb om deze stap genomen te hebben. Denk niet dat het me lukt elke week nog een blog te schrijven maat ik hu jullie op de hoogte. Margot zij altijd tegen mij als ik op kamp ging geen nieuws is goed nieuws.

  • 24 Oktober 2010 - 00:34

    Joke:

    Lieve Myrte,
    O bah, vreselijk om zo zeeziek te zijn (geweest). Je denkt bijna dat je dood gaat he? Vreselijk om dan al die voeten onder je neus te krijgen! Het lijkt me ook moeilijk om alles te vertellen van al je gedoe, want het is zo veel en zo hectisch. Maar ik vind dat je een hele goede indruk geeft van al je gedoe van alledag. Heel fijn voor je dat je je steeds meer thuis gaat voelen. Er zijn ook hele leuke dingen, zo te lezen. Ik vind ook dat je een heel goed verslag geeft van alle perikelen aan boord. Het is echt een andere wereld voor me, heel leuk om te lezen allemaal.
    Het ga je goed en veel liefs,

    Joke

  • 24 Oktober 2010 - 07:37

    Manuela:

    Hoi Myrte,

    Ik ben erg blij voor je om te lezen dat je het nu echt naar je zin hebt! Houden zo...

    Vooral lekker genieten en veel lol maken!!!!

    Ik heb ook een andere baan dus bij mij is ook alles weer goedgekomen.

    Mijn email adres is manuela.lubach@upcmail.nl. Dus mocht je tijd en zin hebben....

    Maar ik neem het je niet kwalijk hoor als je geen tijd hebt!

    Veel plezier verder en ik kijk weer uit naar je volgende avontuur.

    Hopelijk is dat niet weer zeeziek zijn met zweetvoeten onder je neus hahaha....

    Dikke kus, Manuela

  • 24 Oktober 2010 - 11:27

    Kitty:

    Goed zo,Myrte jij zo ongelooflijk goed bezig!!! En je laat ons toch zo duidelijk weten dat alles energie is en dat het altijd op en neer zal gaan.In goede tijden sprokkel je hout om je in slechte tijden te kunnen warmen. Heel veel liefs en hartegroet Kitty

  • 25 Oktober 2010 - 08:47

    I.:

    Als je een ijsberg tegenkomt, moet je gaan afvragen of je wel op de correcte boot zit. ;-) Misschien moet je voortaan een veiligheidsbril dragen voordat je beide ogen kwijtraak.

    Zolang je met plezier gaat werken en lol hebt met collega's, besef je niet eens meer dat het anders is. Ga lekker richting de warmte, want hier is het al veel te koud.

    Knuffel

  • 25 Oktober 2010 - 12:05

    Monique:

    Hoi Myrte, ik was dit weekend in Cadier en Keer en hoorde van Pa en Ma over jouw belevenissen en deze waarbenjij.nu website. Leuk om te lezen! Je bent wel super ondernemend! Lijkt me een geweldige ervaring. Ik zal je blog zeker volgen. Geniet er maar van! :lol: Groetjes, Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Venetië

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 49947

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: