Tijd vliegt - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Tijd vliegt - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Tijd vliegt

Door: Myrte Ruiters

Blijf op de hoogte en volg Myrte

10 November 2010 | Turkije, Istanbul

cruise 31/10 t/m 7/11

erg rustig deze cruise weinig werk voor iedereen. Maar gelukkig wel veel gezelligheid. Dagen zijn eigenlijk het zelfde maar het is niet echt een sleur zoals je in Nederland hebt met je 9 tot 5.

2/11 Katakolon
Heb mezelf getrakteerd op 4 luchtjes heb tot nu toe eigenlijk bijna niets gekocht dus vond het wel eens tijd. Heb alleen maskers uit Venetië en een schalen set uit Istanbul. Voor de rest is Katakolon niet echt speciaal daar moet je echt een tour voor maken.

4/11 Istanbul
ik had portmaning maar mijn oude kamergenoot heeft voor mij een harembroek meegenomen uit de grand bazaar omdat ik heb niet konden vinden de vorige keer en zij toch voor zich zelf ging halen.

cruise 7/11 t/m 14/11

10/11 Izmir
Kom er helemaal niet meer aan toe om wat te laten horen. Ben de laatste tijd bijna elke dag volgeboekt niets te klagen dus. Druk sociaalleven hier aan boord dus bloggen is op een laag pitje gekomen. Morgen 7uurtjes vrij in Istanbul dus waarschijnlijk ff lekker shoppen samen met Blanche.

Het is bijna zo ver nog een echte cruise en dan een 5 daagse tussen cruise en dan gaan we beginnen aan de cross. Het gaat dan werkelijk ook nergens anders meer over dan over Brazilië. Mijn Portugees gaat elke dag met sprongen vooruit het is gemakkelijker vind ik dan Italiaans en mensen zijn veel behulpzamer.

Voor de rest ben ik erg gelukkig aan boord de Costa Serena en wil ik nog lang niet naar huis. Ga het helemaal maken in Brazilië de verkoop gaat steeds beter. Deze week is mijn target 1400,- en zit nu na 3 dagen al op 1100.- en Sea day moet nog komen :D appeltje eitje!!

  • 10 November 2010 - 22:09

    I.:

    Hier wordt het alleen maar kouder en natter. Misschien kan ik beter richting jou gaan. Istanbul vliegen is tegenwoordig heel goedkoop. Ben blij dat je gelukkig bent aan boord.

    Good times. :-)

  • 11 November 2010 - 00:47

    Joke:

    Hallo Myrte,
    Ben net terug van een bezoek aan je moeder. Was eerst naar schilderles geweest en om een uur of 10 was ik in het appartement van Margot, waar mijn broer en zoon de Ikeakast van drie meter aan het opzetten waren. Toen ik aankwam was er één kast van 50 cm klaar. Je denkt misschien: niet veel na een avond werken, maar .... nu weten ze precies hoe het gaat en morgen gaan ze verder en is het: ja, je snapt het al - appeltje, eitje. Het wordt steeds meer thuis voor je moeder in Gorinchem! Ze heeft het echt naar haar zin en het wordt alleen maar beter. Margot heeft van alles zelf aangesloten: telefoon, interactieve TV, internet. Echt fantastisch! Ze heeft echt een technische knobbel.
    Het is een goed teken, dat je geen tijd hebt om te mailen. Wanneer je thuiskomt, spreek je vloeiend allerlei talen: Portugees, Spaans, Italiaans, enz. Geweldig!! Ben heel benieuwd hoe de oversteek naar Brazilië zal zijn. Gaan er dan ook passagiers mee?

    Veel groeten en tot de volgende keer,

    Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Istanbul

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 49944

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: