Ann's bezoek - Reisverslag uit Juneau, Verenigde Staten van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Ann's bezoek - Reisverslag uit Juneau, Verenigde Staten van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Ann's bezoek

Blijf op de hoogte en volg Myrte

01 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Juneau

Het waren drie lange dagen tijdens Ann’s bezoek ( mevrouw van het hoofdkantoor ). Heb een 1 op 1 gesprek met der gehad ze heeft me in dit gesprek in gelicht over de dingen die er gaande zijn in het bedrijf. Er moeten bijvoorbeeld meer Nederlands op bepaalde schepen komen qua werknemers. Shanna de HM van Starboard wil daarom my verplaatsen naar de Rotterdam omdat ze daar behoefde hebben aan Nederlandse spreekers. Nu is er een optie om terug te gaan naar de Veendam en dat zou zijn voor de crossing naar Zuid America dit zou op 24 october beginnen in Fort Lauderdale. Maar dit is een hele kleine kans daarna komt dat Maja mijn oude manager dan bijna weggaat. Toch heb ik haar gevraagd om me daar naar toe te proberen te krijgen alleen al omdat we daar meer zullen verdienen dan het panama seizoen op de Statendam. Heb op dit moment dus echt geen idee wat er gaat gebeuren en geen idee wanneer ik te horen zal krijgen wat het plan is.
Maar vandaag in Juneau onze tijdelijke assitend mananger is van boord gegaan maar ook de manager hij zegt dat ie gaat van wege familie redenen maar wij het team denken dat het gewoon ontslagen is omdat er zoveel dingen verkeerd gingen en niet volgens de regels. Dus vanavond als we beginnen met werken hebben we een nieuwe manager en een nieuwe assistend. Het kan een heel verschil maken in het team. Daarbij komt dat ik nu met twee nieuwe mensen in de main shop sta. Ik ben nu Fine Jewelry mijn nieuwe kamergenoot uit Canada is Costume Jewelry en een nieuwe jongen Pavel uit Polen staat nu in Watches. De twee mensen die weg zijn gegaan waren onwijs gezellig maar gelukkig is vervanging ook super aardig. We zien het allemaal wel wat er gaan gebeuren ik heb er gewoon totaal geen invloed op je kunt aangeven wat je wil maar als het hun niet uit komt gebeurd het toch niet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 49939

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: