Back in Juneau - Reisverslag uit Juneau, Verenigde Staten van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Back in Juneau - Reisverslag uit Juneau, Verenigde Staten van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Back in Juneau

Blijf op de hoogte en volg Myrte

10 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Juneau

denk dat dit de eeerste dag is in tijden dat ik echt de hele dag vrij ben. Doordat we van manager zijn gewisseld zijn er een hoop dingen veranderd in positieve zin! Maar dat heeft wel een hoop tijd gekost. We hierdoor een stuk meer gewerkt om alles georganiseerd te krijgen.
Voor de rest heb ik gister een email gekregen van het hoofdkantoor dat ik in de top 10 lijst sta om naar de MS Rotterdam te gaan. Ze hebben hier nederlandstalige mensen nodig dit omdat de passagiers hier meest Nederlands zijn. Heb geen idee of ik word overgeplaats of dat mijn contract word ingekort of verlengd. Ze hebben vanaf eind dit jaar December alle mensen die op die lijst staan nodig op de Rotterdam. Heb gekeken waar de MS Rotterdam allemaal naar toe gaat ziet er erg goed uit! Op het moment heb ik het hier prima naar mijn zin en wil ik ook niet meer terug naar de MS Veendam iedereen die in mijn team zat gaat bijna weg en heb daar alles toch al gezien dus blijf liever hier voor pananma en Hawai of ik ga naar de Rotterdam die ook onwijs veel mooie plaatsen aan doet. Het gaat dus goed met me het is gewoon erg druk geweest. Ben wel bijna elke keer als we ergens waar naar buiten geweest alleen al om even in de buitenlucht te zijn of iets te eten met mijn kamergenoot. Alaska is erg mooi maar koud en regenachtig. Heb gister twee beren zien spelen in het water het is echt puur natuur hier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 49978

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: