Melting over here! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Melting over here! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Melting over here!

Door: myrte

Blijf op de hoogte en volg Myrte

16 April 2012 | Panama, Panama-stad

Mijn god wat is het warm hier. Echt waar als ik nu naar huis zou komen herkent niemand me meer. Mijn haar is een stuk langer heb het haast nooit meer los ben pik zwart van de zon. Maar gelukkig heb ik straks nog 8 weken om aan mijn kleurtje te werken hahaha.

Panama kanaal is echt geweldig maar erg warm bijna niet om uit te houden vooral als het druk is en je hard moet werken. Vandaag waren we tot 14.00 in de San blas Islands we konden niet naar buiten maar heb van passagiers gehoord dat er erg mooi was. Heb nu nog geen idee of ik naar buiten kan in Grand Cayman maar dat zie ik die dag wel. Vandaag formel night dus heb nu ff pauze om te eten en me om te kleden. Morgen weer een sea day en dan Grand Cayman. We zijn allemaal druk bezig onze werkplekken in onder te maken voor het grote bezoek in Fort lauderdale. Er komen dan een hele hoop mensen van kantoor aanboord om te kijken hoe de winkels eruit zien en hoe het met ons gaat. Grote inspectie dus alles moet er tip top uitzien.

Nog 4 dagen dan gaan de assistend en de mananger weg. We kunnen niet wachten alles moet zoveel meer relaxter worden als die twee weg zijn. Veel mensen kennen de nieuwe manager al en heb alleen maar goede dingen over der gehoord dus dat moet goed komen.

Nog een week tot New York kan niet wachten!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 50032

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: