Nationale Feestdag - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Nationale Feestdag - Reisverslag uit Hamilton, Bermuda van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Nationale Feestdag

Door: Myrte

Blijf op de hoogte en volg Myrte

24 Mei 2012 | Bermuda, Hamilton

Vandaag is er een nationale feestdag hier in Bermuda. Net voor het schip is een parade en er is een hardloop wedstrijd. Veel dingen te doen en zien dus vandaag.

Zoals het er nu naar uit ziet kom ik 17 Juni terug en zal ik rond 15 Juli weer vertrekken en zal ik op 22 September in Canada de MS Veendam weer betreden. Het gaat nu echt super snel het ik kan het einde al ruiken. Moet er niet aan denken om mijn koffer in te pakken. Deze Cabin is mijn huis vooral omdat Magda en ik vanaf dag 1 samen hier hebben gewoont. Op Costa ben ik zovaak verhuisd van Cabine en heb ik zoveel kamergenoten gehad. Maar Magda en ik hebben echt een routine samen in de ochtend en we delen alles met elkaar. Ga dat echt wel missen.

Voor de rest deze week niet echt veel gedaan in Bermuda het weer was erg slecht vooral de eerste dag veel regen en bewolking. Ben echter gister wel met een groep naar de film geweest. Het voelt echt als vakantie als we hier zijn hoef totaal niet te werken niets te doen. Volgende week ga ik zeker weer op pad dit was even een relax weekje.

Ben BTW associate of the month!!!! Er is een email rond gegaan langs alle manager op de HAL schepen dat ik werknemer van de maand ben met een grote foto en een foto van onze muur in het kantoor waar mijn foto met de motivatie waarom ik het ben geworden. Heb hier een copi van gekregen van mijn manager echt een leuk aan denken. De laatste zin van mijn manager motitvatie is She is a great person and I feel extremely lucky to have her as part of my team.

Het gaat dus nog steeds uitstekend met me geniet van elke dag nog maar 3 weken :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 49757

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: