Slapeloze nacht - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Slapeloze nacht - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Slapeloze nacht

Door: myrte

Blijf op de hoogte en volg Myrte

19 April 2012 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Vannacht waren we pas om 02.00 klaar met werken. Gister de hele dag schoon gemaakt alles veranderd echt alles heeft een nieuwe plek gekregen. Nu Om 06.00 opgestaan voor immigraties. Ontbijtje gegeten en over 30minutjes moeten we aan de slag. Mensen van het hoofdkantoor komen aanboord kijken hoe de winkels eruit zien en wat er allemaal moet gebeuren. Van wat ik gehoord heb word het een hele hele lange dag. Zij zullen ons wederom alles laten veranderen en we hebben geloof ik 2 drills vandaag. Daarna beginnen we ook nog gewoon met werken rond 18.00 Dan twee sea days en dan zijn we eindelijk in New York. Vandaag gaan bijna alle passagiers van boord de komende twee dagen hebben we nog maar 200 gasten dat betekend dat het schip zo goed als leeg zal zijn.

Nou ik ga nog ff een beetje na de tv staren.