Dag voor vertrek - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Dag voor vertrek - Reisverslag uit Gorinchem, Nederland van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Dag voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Myrte

05 December 2012 | Nederland, Gorinchem

Het word steeds makkelijker om al mijn spullen te verzamelen om in te pakken. Maar het blijft een gedoe stop mijn leven in 2 koffers en morgen pak ik het weer uit in mijn nieuwe cabin voor de komende 6 maanden. Elke keer weer een grote "verhuizing" :)
Nieuw avontuur staat op me te wachten heb er onwijs veel zin in maar vind het ook wel weer spannend.
Ik hou jullie op de hoogte wat er allemaal weer gebeurt en waar ik overal weer kom.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 49930

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: