Ik ben gepromoveerd! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Ik ben gepromoveerd! - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Ik ben gepromoveerd!

Blijf op de hoogte en volg Myrte

13 Januari 2013 | Portugal, Lissabon

Eindelijk officieel assisted manager! :)

Wat heb de afgelopen tijd gedaan? Onwijs veel gewerkt ;) maar ook onwijscveel buiten gezien. In lanzarote lekker rondgelopen in de zon echt een mooi eiland. 2 dagen later waren we in Lisbon de hele dag buiten geweest met srdjan and mirjana ( de manager en merabella manager) rond gekeken voor spullen voor de shops om onze events te versieren en ze nog spectaculaider te maken want dat hoort bij zo'n grote cruise.

In rotterdam hadden 8 pallets met nieuwe spullen. Heb nog nooit zo veel cosmetica en parfums bij elkaar gezien!

In engeland de volgende dag ook weer spullen ontvangen maar dat was alleen Tedora. Dit is net als pendira armbanden waar je kralen voir kunt kipen. Echt onwijs mooi spul het heeft glazen krallen amber fimo van alles maar ook zilver bedels van alle grote steden inbde wereld. Dit is echt een goed product voor onze reis! Het is erg goede kwaliteit en niet te duur.

Vandaag in lisbon gezellig koffie drinken met mirjana!

• 13 Januari 2013 - 17:48

Kitty:

Myrte, geweldig ik blijf jou maar complimenteren.

Goeg zeg.! Trots op jou!

Je zult wel iemand missen , maar ook dat komt goed .
    Warmw omarming. Kitty