Na Singapore officieel op de terug weg. - Reisverslag uit Bombay, India van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Na Singapore officieel op de terug weg. - Reisverslag uit Bombay, India van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Na Singapore officieel op de terug weg.

Blijf op de hoogte en volg Myrte

12 Maart 2013 | India, Bombay

Eerst zee dag met de nieuw merchandise van de mensen uit Mumbai. Onwijs goede sales. Echt een goede start mensen zijn een beetje apart maar ja.

Penang kon ik niet van boord dus lekker uitgeslapen en gerelaxt.
Phuket heel vroeg opgestaan want we moesten al weer om half vier aan boord zijn dus we wilde onze tijd tot het uiterste benutten! Met de taxi naar Phuket city gegaan over rondgelopen want alles was nog dicht omdat het zo vroeg was. Een spa gevonden daar een heerlijk manicure en pedicure gedaan voor 17 euro totale behandeling duurde 2,5 uur echt zo heerlijk helemaal ontspannen terug gekomen aan boord.

Toen weer twee zee dagen verkoop van het India spullen ging a stukken minder. Maar wel een ontzettend succes volle fashionshow gehad. Iedereen in sari's. Wij de meiden die in de winkel werken hebben ook elke dag in een andere sar's gewerkt. Sommige ook in typische moderne kleding. Was wel een erg leuke ervaring. Heb zelf ook nog een ketting gekocht met saffieren heb er uiteindelijk 80% korting opgekregen net iets minder betaald dan de inkoopsprijs dus. Was een deal die ik niet kon laten gaan. Mooi herinnering aan dit contract ook nog in mijn geboorte steen.

Afgelopen twee dagen zijn we in Mumbai geweest. Echt geweldig ben elke minut die ik kon buiten geweest over rondgelopen rondgekeken. Leuke dingen gekocht. Ook nog een hele mooie puur zijde sari in het zalm/ peach kleur met gouden print. Echt een leuke tijd gehad!

Vandaag heb ik me ingeschreven voor een crew tour in Aqaba. Wel een prijzige crew tour maar het is een van de wereld wonderen dus een kans om het nog een te bezoeken krijg ik niet meer snel. Ook leuk om naar uit te kijken want het valt na de 4 zee dagen die we voor de boeg hebben. Tour is op de 22 ste morgen nog een zee dag en dan lekker weer ander halve dag vrij in Oman. Ben heel benieuwd ze zeggen dat het het nieuw Dubai is!

Na mijn tour zal ik jullie weer bijpraten.

Veel groetjes vanaf het schip ergens tussen Mumbai en Oman :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 49945

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: