Eindelijk wat nieuws! - Reisverslag uit Funchal, Portugal van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Eindelijk wat nieuws! - Reisverslag uit Funchal, Portugal van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Eindelijk wat nieuws!

Door: Myrte

Blijf op de hoogte en volg Myrte

28 December 2012 | Portugal, Funchal

Sorry dat tot nu toe nog niets gepost heb maar heb het ontzettend druk gehad en er was geen internet aanboord in dry dock. Na dry dock had ik het druk met alles in de shop.

Dry dock was erg druk veel dingen veranderd in de shops. Veel training gehad van nik onze district manager. We hebben echt een heel leuk team ben ik echt blij mee.

Hamburg was geweldig wel erg koud ben natuurlijk over alle kerst markten geweest gluwijn gedronken bradwust gegeten :) maar denk dat iedereen dat wel heeft gezien aan de foto's op facebook. Ook de leuke foto's van ons team.

Woensdag waren we in casa blanca ben ik met vier mensen naar buiten geweest rond gelipen in down town en de bazaar leek heel veel op de bazaar in istanbul maar iets minder leuke dingen. Heb echt wel een typisch jurk en tuniek gekocht en twee riemen op de bazaar. Alles was zo ontzettend goedkoop werd er gewoon hebberig van. Nu ik elke keer in rotterdam zal zijn is het ook verleidelijker want margot kan altijd spullen ophalen want ik hoef toch niet te vliegen :)

Vandaag zit ik in een tshirtje op het terras in funchal madera. We blijven hier tot morgen 6 uur. Begin van de cruise veel gewerkt naar nu is het even tijd om te relaxen.

Heb ook nog goed nieuws mijn district manager en manager willen mij trainen tot begin april zodat ik dan eventueel de shop kan overnemen als manager. 2013 ziet er dus erg zonnig uit voor mij. 2012 was al een fantastisch jaar. Ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2013. Mag iedereen maar net zo gelukkig zijn als ik!