Update uit india zo kom je nog eens ergens ;) - Reisverslag uit Mangalore, India van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Update uit india zo kom je nog eens ergens ;) - Reisverslag uit Mangalore, India van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Update uit india zo kom je nog eens ergens ;)

Blijf op de hoogte en volg Myrte

08 Februari 2013 | India, Mangalore

Tweede dag in dubai vroeg naar buiten gegaan na de delivery die de eerste dag niet kwam. Samen met een collega met de taxi naar de mall. Heb nog nooit zoiets groots gezien in mijn leven we raakte zelfs een paar keer verdwaalt. Alles wat we wilde zien of kopen hebben we gevonden.

Adu bhabi omdat het een tax free land is moesten we smiddags al openen dus ben heel even snel van boord geweest en rond de terminal gekeken werkelijk niks maar dan ook niks lellijkste port ooit.

Na 3 zeedagen zijn we aangekomen in india. Eerste port was Goa vroeg naar buiten gegaan taxi gepakt met 2 andere taxi chauffeur heeft ons een hele tour gegeven daarna zijn we opzoek gegaan naar indian markt. Hadden een niet commerciele winkeltje gevonden hebben we daar een sari gekocht een traditioneel indiase kleding. Mijn is turquoise met steentjes en roze bloemtje helemaal met de hand gemaakt 6,5 meter lang echt schitterdend.

Tweede dag waren we in mangalore eigenlijk een beetje het zelfde als goa maar minder westers. 3 de port cochin we bleven hier maar tot 4 uur en crew moest al terug zijn om 2 uur. Iedereen die naar buiten wilde hier moest door een speciale inspectie die pas later na de gasten in de morgen was. Wat een gedoe dacht ik heb dus lekker uitgeslapen.

Nu twee zee dagen voor de boeg en daarna laatste india port om de reis naar beneden. Op de terug weg gaan we nog twee dagen naar mumbai.

Op werk gaat alles zijn gangetje srdjan mijn manager is erg tevreden en heeft me een lovende evaluatie gegeven :)