Eerst cruise na de 90 dagen - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Eerst cruise na de 90 dagen - Reisverslag uit Cádiz, Spanje van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Eerst cruise na de 90 dagen

Blijf op de hoogte en volg Myrte

23 April 2013 | Spanje, Cádiz

Madeira vroeg naar buiten gegaan met laura en irina rondgelopen overal winkels dicht omdat het zondag was. Wij op een terras geploft daar tot 11 uur savonds gezeten heerlijk gegeten sangria erbij. We konden tot het eind van de avond gewoon in ons T-shirtje buiten zitten. Volgende dag was ik ipm maar had vol gebruik gemaakt van de eerst dag dus was niet erg.

Tenerife wederom heerlijk weer sorry dat ik het elke keer moet zeggen. rondgelopen in straten waar we met kerst nog niet waren geweest. Nog gezellig met gasten op het terras geklets. Wederom tot bijna middernacht buiten geweest. Tweede dag weer ipm lekker gerelaxt.

Las palmas vroeg opgestaan rondgelopen over het strand gelopen beetje zon gepakt tijdens het lopen maar gelukkig niet verbrand. Had echt uitgekeken naar deze port maar viel me tegen.

Arricefe lanzarote mijn tijd weggegeven want was me vorige keer nog al tegen gevallen lekker uitgeslapen mijn ding gedaan aanboord.

Marocco Casablanca ipm maar was er met de kerst nieuwjaar cruise gelukkig al geweest en toen was alles open nu was alles gesloten. Ik heb dus heerlijk uitgeslapen mijn nagels gedaan haar masker lekkere mij dag.
Cadiz Heerlijk van de zon genoten en cadiz bekeken lekkere mosselen gegeten op het terras echt heerlijk. Daarna nog even naar een internet cafe geweest 2 uur met aviv geskypt. Ook Laura was met der moeder aan het skypen en die vroeg hebben jullie nog wat nodig. Ik meteen met mijn enthousiasme broodje oude kaas dat zou mij heel gelukkig maken dat mis ik eigenlijk nog het meest. Dus zaterdag als de moeder van laura komt neemt ze een broodje oude kaas voor me mee:) Was echt een onwijs leuke dag maar dat is het elke dag nog geweest deze cruise als ik met Laura naar buiten ben geweest. Wat een zonnetje en een gezellig gesprek over van alles en nog wat wel niet met je kan doen.
Morgen zijn we in portomao in Portugal ben ipm maar dat maakt niet zoveel uit want is een tender poort dus duurt altijd heel lang om van en op het schip te komen. Dan drie zee dagen tot het einde van de cruise. Het gaat erg goed met ons target gaan we zeker halen. Eigenlijk toch wel weer lekker korte cruises er is gewoon meer leven aanboord nieuwe gezichten jongere gasten eigenlijk ook. Maakt ons ook een stuk enthousiaster.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 396
Totaal aantal bezoekers 49942

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: