We zijn er bijna! - Reisverslag uit Civitavecchia, Italië van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu We zijn er bijna! - Reisverslag uit Civitavecchia, Italië van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

We zijn er bijna!

Blijf op de hoogte en volg Myrte

30 Maart 2013 | Italië, Civitavecchia

Piraeus was echt even toe om van boord te gaan. Heerlijk buiten gelunched gyros natuulijk. Voor rest rondgelopen wat geinternet.

Messina avond ervoor een super avond gehad. We hadden een thema feest toga party echt ontzettend gezellig iedereen was bijna verkleed. Normaal doet niemand echt meer met die feest maar nu wel. In Messina was ik ipm heb 4,5 uur op kantoor gezeten omdat er een gaatje in de leiding geboord moest worden.

Naples ben ik alleen naar buiten geweest was er veel vaker geweest. Even door de winkel straat gelopen. Lekkere Italiaanse koffie gedronken. Toen in de terminal geinternet wat leuke nieuwe apps gedownload en met Margot gefacetimed.
Avonds uit eten geweest in het restaurant aan boord tijdens werk tijd. Echt ontzettend lekker gegeten samen met een vriend van me die in art werkt. Het is toch anders daar eten met het team of een vriend dan met aviv :)

Ik was zo moe gisteravond dat ik vergeten ben om uit te loggen van het internet nou is mijn kaart leeg. :( ik weet het is maar geld en ik kan zo een nieuwe kopen maar toch doet het een beetje pijn. Had er nog 3 uur erop staan.

Van ochtend heel vroeg opgestaan vanwege de delivery. Die heel lang op zich liet wachten.

Vandaag civitiavecchia lekker wat rondgelopen maar echt stukken frisser dan gister. Met winter sjaal and fleece jack ging ik naar buiten. Morgen weer een zee dag. Ik heb een feestje gepland voor het team savonds beetje teambuilding en vieren dat we er bijna zijn en om de mood op te krikken om het laatste beetje target te halen. Ik ga nu slapen wij gaan weer eens een uur vooruit. Tijd veranderingen dat is het enig wat nooit zal wennen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 49952

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: