Kleine update - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Kleine update - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Kleine update

Blijf op de hoogte en volg Myrte

01 Maart 2013 | Singapore, Singapore

De laatste twee porten ben ik een beetje ziek geweest denk beetje oververmoeid te veel zon en een griepje van airco geen airco. Maar voel me nu weer prima!

Vandaag in Singapore de hele dag leveringen gehad. Een was er al heel vroeg maar het was zo druk met laden en lossen van spullen aan boord dat het lang duurde voordat we alles gedaan hadden.

Ook zijn de trunkshow mensen uit India vandaag gekomen. Deze mensen hebben typische Indiase spullen meegenomen en zullen elf dagen met ons zeilen. We houden speciale evenementen om hun spullen te verkopen. Dit is rubies emeralds goud en zilver sieraden maar ook sari's ben er benieuwd om morgen alles te zien.

Ook hebben opaal sieraden gekregen tot het eind van deze cruise om extra sales te maken.

De eerst volgende poort ben ik ipm en kan ik niet naar buiten. Maar in Phuket wel we gaan met zijn vieren drie van de shops en de spa manager naar een spa om te relaxen en rond te kijken. Zal er de volgende keer alles over vertellen.