Einde 90 daagse cruise nieuwe cruise vers begin - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Einde 90 daagse cruise nieuwe cruise vers begin - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Einde 90 daagse cruise nieuwe cruise vers begin

Blijf op de hoogte en volg Myrte

12 April 2013 | Portugal, Lissabon

Almeria lekker naar buiten geweest super lekker weer. Zonnig genoeg om zonder jas rond te lopen. Samen met twee collega's de winkel straaten afgestruimd. Daarna op een terras wat gedronken en geinternet.

Morocco was echt een super regenachtige dag. Ben daarom niet naar buiten geweest wilde niet ziek worden zo aan het eind van de cruise.

Cadiz zelfde verhaal ontzettend regenachtig toch naar buiten gegaan omdat ik toe was aan een lekkere koffie en wat internet.

Einde van de cruise gehaald en overleefd. Dacht echt op een geven moment dat er geen einde meer aan zou komen. We hebben helaas de target niet gehaald. Nu zijn we nog in afwachting hoe onze paycheck eruit zal zien. Volgende week vrijdag worden we weer uitbetaald dus dan komen we er achter. Toch heel anders nu met het nieuwe systeem dat we geen cash meer krijgen.

De nieuwe manager is ook gekomen in de Lisbon hiervoor Katya. Denk dat het een positieve verandering is. Ze doet ontzettend veel waardoor ik bijna niks meer hoef te doen. Kan me nu dus meer concentreren op het team en de verkoop.

De levering in rotterdam was gigantisch maar doordat alles goed was gepland ging het heel snel. De nieuwe cruise is echt verfrissend passagiers hebben energie dat geeft ons energie ze willen graag winkelen we hebben gewoon weer wat te doen. Echt heel anders dan de 90 daagse cruise. Denk wel dat we allemaal toe waren aan een verandering.

Vandaag lisbon was eigenlijk ipm maar tijd gekregen om naar de kapper te gaan een collega. Nu is mijn haar weer gewoon licht bruin.

Morgen weer een zee dag maar dan dagen achter elkaar poorten en overnachtingen.