Update na lange tijd - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Update na lange tijd - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Update na lange tijd

Blijf op de hoogte en volg Myrte

31 Januari 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Vandaag zijn we in dubai:) heerlijk na 6 zee dagen. Maar ik zal vanaf het begin beginnen.

Malaga lekker gerelaxt niks bezonders gedaan gewoon wat rond gelopen.
In tunisia was ik ipm en kon ik niet naar buiten gaan helaad maar we komen er nog terug dus kan nog een keer naar toe.

De volgende port was malta was super regenachtig en we hadden training in de ochtend ben dus niet naar buiten geweest.

Navplion griekenland tender port gelukkig niet super lange tender was erg mooi ook niks bezonders gedaan gewoon wat rondgelopen.

In athene had ik twee deliveries een in de ochtend en een in de middag moest ik naar een winkel om voorbeelden op te halen van cartouches. Dit is een sieraad waar hyroglyfies op staan waar je je eigen naam op kan laten zetten.

Safaga kon ik niet naar buiten omdat ik weer een delivery had. Dawrna hadden we 6 zee dagen die gelukkig voorbij zijn gevlogen. Het is toch heel anders een zee dag als assistend zoveel dingen te doen en regelen.

Vandaag in dubia had eigenlijk een delivery maar die komt morgen net lekker in de zon gelegen. Morgen ochtend snel de delivery en dan shopping mall kijkje nemen in het super bekende hotel.

Het gaat heel goed met me heb het ontzettend naar mijn zin. Kijk ontzettend uit naar de komende ports. Heb het wel erg druk met van alles daarom schrijf ik iets minder tegenwoordig. Maar margot zegt altijd geen nieuws is goed nieuws.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 49961

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: