Waar was ik gebleven? - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu Waar was ik gebleven? - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

Waar was ik gebleven?

Blijf op de hoogte en volg Myrte

15 Februari 2013 | Singapore, Singapore

Na twee zee dagen waren we in port blair in India we konden helaas niet van boord want immigratie deed onwijs moeilijk. Nou ja dat is nu eenmaal zo. Na nog een zee dag waren we in porto malai. In porto malai taxi gepakt naar de andere kant van het eiland onder weg natuurlijk bijna het hele eiland gezien. Black sand Beach was onwijs mooi en klein vanaf het strand kon je omringende eilanden en land zien. Er waren ook wat leuke lokale winkeltjes meer een marktje. Daar heb ik twee batik doeken gekocht voor 12 dollar zo goedkoop maar ontzettend mooi! Ook nog wat lokaal eten gegeten echt een fantastische dag! Dag erna was ik helaas ipm de rest van de crew die van boord kon is op een crew tour geweest naar het centrum. Waar ze zijn overdonderd door regenbuien. Dag erna zee dag en vandaag zijn we in Singapore. Twee deliveries ben dus alleen buiten naast het schip geweest en de terminal. Mijn god het is zo ontzettend heet hier net een sauna zweet op mijn bovenlip constant :). Heb gehoord van andere Nederlanders aanboord dat het in Nederland weer heeft gesneeuwd. Heel apart ik hier en jullie daar totaal andere klimaten.

Kijk nu al uit in twee dagen ga ik weer van boord in Indonesië met Laura shoppie kijk er ontzettend naar uit! De port die we aandoen zijn in een woord geweldig! Soms lijkt het niet een realiteit.

Op werk gaat ook alles zijn gangetje ben helemaal in mijn element.

Praat ook bijna elke weer met Aviv die is nu al zes weken thuis eergisteren heeft ie zijn koffer terug gekregen die verloren was gegaan in zijn vlucht naar huis. Hij was zo blij! Zijn hele leven zat in die koffer. We weten nog niet of ie hier naar toe komt maar het is mogelijk. Volgende week gaat ie een maand naar braziel op vakantie rondreizen.

Tot de volgende keer.

  • 15 Februari 2013 - 12:30

    Kitty:

    Hallo Myrte!
    Hier ben ik dan eindelijk . Een beetje grieperig , maar heel nederland is ziekjes , virus !!
    Lezen doe ik dat je het naar je zin hebt . Fijn toch . Het was gisteren valentijn heb je ,je vriend nog gezien op face time ? Hopelijk wel. Het wordt tijd dat ik je Margotje weer eens ga bellen . Met Pascal is het nog steeds niet goed , hij kan er niet makkelijk mee leven , niets zo erg als een bacterie die je ziek maakt en de dokters kunnen het niet vinden . Maar voor ons als ouders is het ook echt niet vreugdeopwekkend. Ja zo zie je het leven gaat verder en ieder op zijn manier hopen doe ik dat jij geniet vooral bewust ,want als het je goed gaat dan denk je er niet bij na . Lieve Myrte hoe je gezond en wensen doe ik jou héél veel levensvreugde .
    Dikke omarming. Kitty

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrte

Actief sinds 20 April 2010
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 49991

Voorgaande reizen:

06 December 2012 - 22 Juni 2013

3de Contract op de MS Rotterdam

11 Juli 2012 - 23 November 2012

2de HAL contract

06 December 2011 - 17 Juni 2012

Nieuw avontuur op Holland America Line

08 Augustus 2010 - 06 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: