14 daagse baltic cruise inventory cruise - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu 14 daagse baltic cruise inventory cruise - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Myrte Ruiters - WaarBenJij.nu

14 daagse baltic cruise inventory cruise

Blijf op de hoogte en volg Myrte

06 Mei 2013 | Zweden, Stockholm

Target gehaald afgelopen cruise!

Inventory betekend dat alles wat in de winkel is moet gescand worden. Heb dit al een keer gedaan op de statendam maar nu hebben zoveel meer stock. Vooral na grote delivery in Rotterdam van 10 pallets en de vorige met 8 pallets.

In Copenhagen was ik ipm we hadden een bezorging met nieuwe amber sieraden. Dit is was ook de dag dat we zijn begonnen met alles klaar te maken voor de inventory.

De ochtend in kiel hadden we een training over faberge eieren want er was een vertegenwoordiger aan boord van faberge. Hij was er maar voor 3 dagen tot sint petersburg.

In Kiel heerlijke braadworst gegeten rondgelopen door de stad en aan het eind boodschappen gedaan. Heb elke smaak punica gekocht die ik kon vinden.

Warnemunde. Alles was dicht vanwege een feest dag maar het weer was geweldig. Super zonnig ben over het strand gelopen even lekker uitgewaaid. Op de terug weg over een typische Duitse markt gelopen. Echt een leuke poort!

De zee dag was echt super druk we hebben echt een lange dag gemaakt die dag.

Sint Petersburg. In de morgen hadden we een delivery en een training over de Russin bazaar. Daarna ben ik bed gekropen want ik voelde me niet zo lekker en ben de volgende dag wakker geworden middags. Volgende keer ga ik wel naar buiten in sint Petersburg. Vanwege de inventory probeer ik genoeg te slapen tussen door.

Stockholm in de ochtend gewerkt. Was echt een erg drukke ochtend welerg succesvol qua sales. Naar buiten geweest met Laura heerlijk in de stralende zon rondgelopen. Nu even lekker internetten en wat eten van locaal eten.